pondělí 30. září 2013

SEPTEMBER 2013 v kostce

Dneškem nám září končí a pro mě (nevim, jak vám :D) začíná škola (nebereme to tragicky!). Ale stejnak se pesimismu nevyhnu :D Zase musím psát samé seminárky a referáty, přečíst nevim-kolik knížek a další nezbytnosti do školy :D A šíleně se bojím kresby a malby! Letos se zaměřujeme na figurální kresbu, kterou sakra-vůbec neumím. Bude to zajímavé, ale nesmím to hned vzdávat na začátku, i když letos ta němčina s ruštinou, taky žádný med! Vloni jsem si na angličtinu stěžovala, ale to byla procházka růžovým sadem a udělala jsem i zkoušku na poprvé (sice zápočet na podruhé, ale nevadí! :D). Letos mám pouze zápočtovou němčinu a ta bude teda zajímavá! O ruštině zatím nic nevím, vyučující nám slíbila, že to bude škola-hrou, tak snad :)) jinak jsem víte-kde :D Ale dost o škole, raději zavzpomínáme na září!


Vesměs to nejdůležitější za září :D fotografie s kamarády sem nebudu dávat, přece jenom mají také právo na své soukromí ;) Leda později, že by některý jedinec jó teda chtěl se tu ukázat :))

Focení u hnoje s jednorožcem - tílko z Tally Weijl ve slevě za 79 Kč!
Co nám zbylo z melouna o.O Mrzí mě, že melounová sezóna končí :(
Akce v DM 1+1 zdarma! Ale pak jsem objevila, že v Brně mají
aj čokoládový sprcháč od téhle značky, nevíte, jestli se nedá sehnat i Plzni? :))
Konečně balíček z Trikatoru a nové 2 trička! Snad si v říjnu najdu čas je nafotit o.O
Tortilly v Lidlu v akci! 
Půjčené z knihovny, prý, že si je přečtu ještě než začne škola, abych měla náskok...
Pche! Ještě pořád mi doma leží :D Jsem neuvěřitelný lenoch!
Úlovek z Německa! Mlíčko za 1 euro! :))
Nákupy do školy ♥
Krémová cibulačka!
Focení v mém oblíbeném starém tričku za slunného dne :)) :D
A tenhle krasavec si užíval také slunného dne :))
Nové botky samochodky :D Jsem na ně pyšná! :D
Potřebovala jsem si na kolej koupit tyčák a ejhle!
V Tescu ve výprodeji BOSCH za 137 Kč! :D Tak snad vydrží!
Šmoulománie v Albertu o.O
První jídlo na koleji, jak typické :D
A konečně knížky, které mi přišly z pražského antikvariátu ♥
Krasavec k dostání na Fleru! Docela se mi povedl! (No, samochvála smrdí!!! :D)
A poslední motivační foto do školy :D Umím se tvářit i hůř :D
(nenamalovaná, barva z vlasů mi slezla - no prostě, přesně to, co nemá nikdo vidět!)

2 komentáře:

  1. Co nemá nikdo vidět a dáš to na blog :D
    Jinak jsem na tom s těma seminárkama a referátama a knížkama uplně stejně, už čtu jako divá. Kamarádka má teď ruštinu a je z toho celkem zděšená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jo, jsem pako - kamarádům tu fotku neukážu, ale zveřejním jí celému světu :D Jinak na druhé hodiny ruštiny jsme probírali už výslovnost a jsem z toho hodně zděšená :D připomnělo mi to čínštinu, kde slabika "ma" má hned několik významů podle výslovnosti :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!