pondělí 9. června 2014

Když maminka vaří nebo peče po vegansku...

S mým rostoucím zájmem o veganství se začínala zabývat i moje maminka veganskými recepty a myslím, že by bylo škoda neudělat menší ukázku maminčina umění a toho, jak se mám doma dobře. Ne vždy, mam chuť vařit a abych se nepřejídala nějakých polotovarů, tak maminka (k nelibosti masožravého tatínka) mi uvaří pořádné jídlo. Nevím, co budu dělat, až se odstěhuji :D (ano, tipli jste to správně, jsem maminčin mazánek :D ale komu by se také chtělo pryč, když je o něj postaráno a má na stole nejvybranější dobroty :D :)).

zapečené jablíčko s oříšky, datlemi a kapkou agáve

focaccia se zelenými olivami a rozmarýnem

švestkovo-makový koláč s vlašskými oříšky

veganský knedlík se žampionovou omáčkou

mrkvové bochánky

dýňové rizoto na bílém víně

houbový kuba

povidlové mrkvové taštičky

pečené batáty

čokoládový dort s kokosovo-jogurtovo-malinovým krémem

arašídové cookies s čokoládou

fazolový guláš

povidlové buchty (do světa :D )

hrášková polévka ozdobená sojovým jogurtem

domácí chleba

borůvková a meruňková zmrzlina z kokosového mléka

hlíva ústřičná s jasmínovou rýží

krémová brokolicová polévka

čočka po indicku

plněné žampiony portobello kuskusem se sušenými rajčátky a tofu s mořskou řasou

1 komentář:

  1. Super hodná a šikovná maminka!! :) Naštěstí mám rodiče tomuto otevřené a rádi si dají s námi, akorát už bydlím hodně daleko od nich, tak nemohou ochutnávat ode mě, ale ségra to jistí :D Taťka tuhle dělal směs na topinky a nám se ségrou udělal tofu verzi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!