pátek 17. října 2014

SEPTEMBER v kostce 2014

Zazářili jsme v září a už je tu říjen. Začíná mi to strašně utíkat, ačkoliv vůbec po tom netoužím (už mám noční můry z práce :D). V září jsem ještě pořád pracovala, protože škola mi začala až poslední týden. Teď díky škole budu mít více času a konečně si odpočinu, rozhazuji našetřené peníze (dokonce už kupuji vánoční dárky o.O) a v rámci školy, kde máme povinnou exkurzi, se dokonce podívám do Vídně! Podívám se do Schönbrunnu a pevně doufám, že i do Kunsthistorisches muzeum a Albertina :), kam pojedu s mými nejmilejšími, s kterými jsem v září byla v Poděbradech oslavit narozeniny kamarádek a vyšlo nám nádherné počasí ♥.

Rozhodla jsem se, že nejsem žádnej vegan. Prostě ne. Veganskou kuchyni miluju a vařit ji budu pořád a dokola, ale chuť na nivu byla silnější než moje duševní přesvědčení. Nešlo odolat, po roce veganství jdu na vegetariánství. Ukamenujte mě, mlaťte mě, vyřízněte jazyk. Jsem slaboch, pokrytec a tak. Teda ne, že bych se teď nalejvala kravským mlékem a pojídala vejce natvrdo, ale jednou za čas si prostě dám nivu. Nebo hermelín. Nebo obojí. Ale co budu pořád a neustále odmítat jsou výrobky z velkochovů, kravského mléka se stejně nikdy nedotknu a dalších vymožeností, myšlenku veganství budu zastávat dnem i nocí, zvířata si zaslouží lepší život. Jen je zrada těch sejrů. Prostě jsem za celý rok nenašla alespoň jednu uspokojující náhražku. Ale jsem za ten rok ráda a třeba se k tomu zase vrátím v plné síle. Až se mi i zvýší hladina vitamínů a prvků v těle, které mi chybí.

Už jsem jen vegetarián s veganskými sklony :D




Domácí zázvorová limonáda :)

Výborný bulgurový salát z kuchařky "Veganské pochoutky"

V Poděbradech

Čokokřupky z Německa s vegan složením :)

Opět v Poděbradech u fontány :)

Další ochutnávání značky čokolád Vivani :)

S maminkou na obědě v Loving Hutu :)

Na procházce ve Františkových Lázních

Zápis do školy ♥

Má první Shirley Temple

Maminčina rajská omáčka s bulgurem

Vegan čokoláda z Crosscafé

Póza u skládky :)

Výborné rizotové dortíky z "Veg mňamky nejen
 pro vegan(k)y
"

Avokádo

Maminčin výborný veganský jablečný koláč!

7 komentářů:

  1. Nevidím důvod, proč by tě měl někdo ukamenovat, ikdyž vím, že jsi to myslela s nadsázkou:P Osobně si myslím, že pokud si jendou za čas něco takového dáš, nikomu tim neublížíš:) Navíc, v dnešní konzumní společnosti... Ikdyž jsem se sama pokoušela o veganství, jak říkáš, chuť na sýr byla silnější než já:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, já jsem veganství nevydržela ani dva týdny :D...mě zase mučil jogurt :D Miluju jogurt a prostě nic není takové, jako chuť pravého jogurtu, tedy alespoň pro mě...Náhodu Tvůj přístup se mis strašně líbí, neber to jako selhání, selhání by bylo trápit sama sebe :)!

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice živočišné chutě nemám, ale mnohem lepší "vegan" co si dá občas nivu než všežravec, co do sebe láduje pečená žebírka horem dolem. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sýry jsou přesně ten důvod, proč bych nemohla být veganem. Protože ty se prostě ničím jen tak nahradit nedají. Myslím, že tě opravdu nikdo neukamenuje.
    Btw, to je fakt tvoje mamka? To je nějaká mlaďoška ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, opravdu je to moje maminka :D Je menší a hubenější než já, to naštve :D

      Vymazat
  5. Ahoj,
    omlouvám se, že píšu jako anonym, ale chtělo to po mě nějak moc osobních údajů pro registraci. Toto je můj první komentář na webu. Přišlo mi to líto, že se vracíš k vegetariánství. Je to škoda. Svoboda je přeci jen jedna. I sebedůstojnější chov, když teda necháme stranou to nejcennější, tj. svobodu, neřeší problém co se samečky, nepotřebnými mláďaty, nebo délkou života, kdy se to chovatelům ještě vyplatí. Já si na chleba namazaný Alsanem strouhám Vegaline nebo Tavenýr natural. Ta první varianta mi dokonce přijde hodně blízko chlebu s máslem a se sýrem. Snad jsem tě mým komentářem moc neposmutnil, jak píšu, přišlo mi to líto. Tak Ahoj Marek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!