úterý 31. března 2015

MARCH 2015 v kostce

Březen byl mimořádně hektický a uběhl mi strašně rychle. Celý měsíc jsem psala bakalářku až se mi kouřilo z prstů. Ale mám ji hotovou a i odevzdanou! Sice ne obhájenou, ale snad se v budoucnu někdy zadaří (držte mi palec!) :D Ale přesto jsem stačila navštívit v tom našem muzeu velikonoční trhy, výstavu studentů figurální kresby, účastnit se rodinných oslav, přátelských posezení a udělat nějakou tu baštu ;)




To nejlepší kupované jídlo ever! ať žije Lidl a zelenina na
čínský způsob :D

Bakalářka hotová a svázaná, hohooo

Děda mi vždy při oslavách připraví spešl chlebíčky a má
opravdu netradiční kombinace :D

Poslední smírčí kříž vyfocen do bakalářky...

V restauraci Velbloud máte jídelníček v novinách :D

Vegan coleslaw (recept snad později přidám)

Mnou připravené kubistické chlebíčky :D

Kofola ♥

Od babičky jsem si oblíbila obědvat čistě jen osmahnutou
zeleninu :)

Přesně na hranici!

Nejlepší balení buráků :D

Sójové párky

Ovesná kaše s posledními zásobami mraženého ovoce :)

Kříž u hororového domečku :D

Velikonoce! :)

Slípka :D

Letošní první zmrzka - mangová :)

Výstava studentů figurální kresby

Bodypainting

Má maličkost :D

2 komentáře:

  1. tak recept na ty kubistické chlebíčky by mě opravdu zajímal :-) jinak krásné fotky a máš super dědu, ty jeho chlebíčky vypadají super

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí ty chlebíčky od dědy, chtěla bych je zkusit, i když mě ty kombinace trochu děsí. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!