čtvrtek 21. listopadu 2013

Krémová polévka z červené řepy

Vůbec, ale vůbec nestíhám dávat na blog moje oblíbené recepty, které jsem vyzkoušela - vařím hodně často, ale pak jsem líná to sem sepsat :D (nechci se vymlouvat, ale znáte to - škola, fitko, škola, lenost, škola, lenost a lenost :D). Ale u tohohle receptu to je jednoduché, protože je opět od Dewii (http://dewiibatwoman.blogspot.cz). Červenou řepu jsem si zamilovala díky mamince, která jí začala kupovat, protože je zdravá a levná. A pro mě je ještě chutnější, protože obsahuje železo, které potřebuju :D Polévka se dá jíst i za studena, ale teplá je prostě teplá. A zahřeje :) Rozhodně doporučuji vyzkoušet :))


Ingredience (já to měla na 3 porce :)
  • 500 g červené řepy
  • 800 ml zeleninového vývaru (to jsem brala od oka)
  • 150 ml rostlinného mléka
  • 1 cibule nakrájená nadrobno
  • 2 stroužky česneku nadrobno
  • olivový olej
  • mořská sůl a pepř podle chuti
  • bazalka na posypání

Postup 
Červenou řepu oloupeme a nakrájíme na kostky. V hrnci na oleji osmahneme cibuli s česnekem, přidáme řepu a osmahneme pár minut. Zalijeme zeleninovým vývarem a vaříme do změknutí. Přilijeme mléko, ochutíme a vše rozmixujeme. Posypeme bazalkou či jinými bylinkami sušenými nebo raději čerstvými.


2 komentáře:

  1. Wau ! Vyzerá to super !!! Pravdepodobne to hneď zajtra vyskúšam :))

    OdpovědětVymazat
  2. s takovou polévkou bych u nás neuspěla :( ale mně červená řepa nevadí, takže ji nejspíš vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!