neděle 3. listopadu 2013

Světový den veganství 2013

Pátek patřil veganům. Nijak zvlášť jsem se teda nepřipravovala, přece jenom jsem vegankou zatím jen cca 3 měsíce, ale zato jsem ukuchtila pár dobrot, které jsem vyfotila - tak aspoň uvidíte čím se cpu :D Jinak moje kamarádka sdílela na Facebooku krásný citát, který tady nesmí chybět:

Před 150 lety by vás považovali za blázny, pokud byste se zasazovali za konec otroctví. Před 100 lety by se vám smáli za návrh, že by ženy měly mít volební právo. Před 25 lety by vás nazvali perverzní za obhajobu práv gayů. Dnes se nám smějí, když chceme, aby skončilo otroctví zvířat. Jednoho dne se smát nebudou. 

Gary Smith



snídaně

banánová bábovka - zákusek č. 1

banán s vlašskými oříšky v listovém těstě - zákusek č. 2

mlsání večer k televizi
P.S. fotka oběda není - ale byla to výborná hrášková polévka od maminky, fotku s halloweenským převlekem můžete vidět v minulém článku :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!