úterý 28. ledna 2014

Narozeniny 2013

Konečně mam všechny zkoušky z krku a můžu se válet! :D Poslední zkoušky byly dost o nervy, protože jsem hlavně měla poslední kresbu a malbu, ale už je mám! :) Dokonce jsem konečně dostala chuť znovu kreslit, tak snad se mi povede vytvořit něco pěkné, co by stálo pro fotku :) Uvidíme... bohužel jsem se teď v lednu na blog hodně vyflákla, ale snad to teď doženu :) Chtěla jsem Vám ukázat pár fotografií z mých narozenin (teda spíše jídla z narozenin :D ). Jednou bych chtěla udělat pořádnou oslavu se vším všudy, ale moje narozeniny, které jsou hned po vánočních svátcích, nejsou zrovna vhodné, protože se samozřejmě ještě dojídá cukroví a jiné jídlo po Vánocích. Doufám, že na můj svátek, který mám až v srpnu se v organizaci oslavy polepším :))

        P.S.: Nechápu tu špatnou kvalitu fotek, blog mi je nějak degradoval :/ :D

veganský narozeninový dort podle Dewii :)
dárky od rodičů ^^
takhle vypadá rozbalený dárek od rodičů :D
pomazánka na chlebíčky z červené řepy
můj první domácí hummus! :)
chlebíčky, 2 domácí pomazánky a zbytek pomazánky ze zdravé výživy
příprava kremrolí
veganské kremrole (!) :))
a takhle vypadá naše lednička vždy, když pořádáme oslavu :)
u smírčího kříže :)
na procházce :D a mé nové klapky na uši od tety :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!