neděle 12. ledna 2014

DECEMBER 2013 v kostce

Sice tenhle článek jsem plánovala hned po Silvestru, ale zahltilo mě zkouškový, které mě pořád pronásleduje (je to těžký, když ani učitel neumí vypsat termíny na zkoušku a vy na to čekáte a čekáte :D ). Ani nevím, jak prosinec shrnout, tak rychle to uteklo... Mám pocit, jako bych od začátku prosince dostávala samé dárky, na Mikuláše jsem dostala hlavně samé oříšky :3, pak byly samé zápočty, které jsem všechny dala napoprvé (zázrak? :D no, stejnak jsem se pochválila a řekla si, že jsem pašák :D ). Pak začaly pohádky a všechen čas strávený u televize :D Štědrý den, Boží hod, sv. Štěpán, moje narozeniny (nešlo se vyvarovat sladkostem, prostě nešlo :D ). Pak chvíli oddych a Silvestr :)) Na Silvestra nenávidím, ty bouchačky, co všude všichni mají a psy vyjí a šílí i ostatní zvířátka. Proto jsem ráda, že my pouštíme jen lampion :) (přinejhoršim někomu shoří barák :D :/ ). Ale teď mam plnou hlavu zkouškového a pak koukání na seriály ("American Horror Story" - konečně jsem se dokopala do 3. série :) a pak čekám na každý díl nového "Draculy" :) - to mě zachránilo, protože musim vydržet na "Vikings", kteří budou až v únoru :/ a "Game of Thrones" ani nevím, kdy bude mít premiéru :() - Já vím, mám strašně složitý a těžký život :D a co vy? Neměli byste pro mě nějaký nový seriál, který byste mi doporučili? (může to být i film :D ) Mějte se krásně :)




Jak už jsem psala, moje milované "Zrní" :D
Nadílka od Mikuláše :))
Nic nepotěší historika více, než bezvaječné
dinosauří těstoviny :D
Mé první cukroví :)
Taťkův Mikuláš, kousky hořké čokolády, nešlo neužírat ^^ :D
Rychlo večeře na koleji o.O :D
Babička nám každý rok, dává peníze, ať si pod stromeček
koupíme to,co chceme a tyhle králičí náušnice nešlo nekoupit,
miluju je! :D
Od babičky vánoční milka, opravdu originální, tak jsem ji
musela blejsknout :)) škoda, že do ní musí dávat za každou
cenu mléko a syrovátku :/
Ale tohle je čokoláda mého srdce! Z Lidlu ♥
Linecké cukroví s domácí rybízovou marmeládou :)
Mé veg cukroví jsem vzala na ochutnání pro ostatní na kolej :)
Ještě než jsem stačila odejít na zápočet, odchytila mě venku
holčina a tak mě přesvědčila, že jsem jí přispěla a dostala
za to vegetariánskou kuchařku a na ochutnání
něco na zobání :D
Dárek od kamarádky :)) Miluju to tričko :D
Vánoční houbový kuba od maminky :)
Příprava na veganské "baileys" - tohle je domácí
čokoládový sirup :)
Východ slunce na Štědrý den :)

Hotové "baileys" :)
Můj první veganský dort podle Dewii! :)
Štědrovečerní bramborový salát :)
Dárek - chlupaté klapky na uši s ouškama :D
Stromeček :)
K narozeninám jsem dostala "posrávačky" na fitness dance!
Juch! :D
Jak říká moje maminka - ťukanec :D
Kytice růží k narozeninám :)

10 komentářů:

  1. moc pěkný fotky:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkné fotky. Cukroví mi po Vánocích vážně chybí :((

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za milý komentář :)) parádní fotky, ta tvoje rychlo večeře z koleje vypadá fakt božsky, praktikuji ji i doma :D doufám, že ti zkouškové dopadne dobře!! co studuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi zbývají jen 2 zkoušky, tak snad to nějak doplácnu :D Studuji pedagogickou - historie a výtvarka :)

      Vymazat
  4. Super fotky, hezká nadílka od Mikuláššee mnam :D

    OdpovědětVymazat
  5. Sice se teprve chystám maturovat, ale už tak ti závidím ty zápočty!! :D Že je máš ... co je okolo mě už vysokoškoláků, tak od každého slyším, že to vzdává, nebo že ten vyletí a ten třetí už ví, co opakuje. Hnus! :D
    A od Zrní miluju Rychtu .. tuším, už to bude i rok, co tu písničku poslouchám. :D

    A jak jsi u mě na blogu psala, že jsi obarvená, opravud to vypadá přírodně. :) Jinak původní odstín mám asi stejný, když jsi psala o špinavé blond. :D Jen mně to časem ztmavlo na cosi hnusného a bylo to mezi hnědou a tou špinavou blonďatou, že to prostě obarvit chtělo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ta poslední fotka je skvělá :)
    jinak k tvým seznamům v menu... obrázky do pokoje... vždycky jsem se chtěla odvázat a pomalovat si pokoj, třeba rovnou na stěnu, ale asi mě dosud nenapadlo tak epickýho, že bych o tom byla tak přesvědčená.. takže ti v tomhle fandím - a i v tý škole!
    p.s. díky za milý komentář.)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten salát s těstovinami, mňam! AHS je moje závislost, ale nejraději mám stejně první sérii. ^^
    Seriál, který taky naprosto zbožňuju a můžu doporučit je SKINS, jestli neznáš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji za typ na seriál, ten vůbec neznám! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!