sobota 6. prosince 2014

Mikuláš 2014

Občas si říkám, že jsem na Mikuláše už stará, ale kdo by nemiloval ty dobroty :D (samozřejmě, jen pokud jste byli hodní po celý rok -_- ). A letos jsem dostala opravdu obrovskou nadílku a veganskou! Napřed to vypadalo jako bych měla menší "předvánoce", protože jsem dostala nejen jedlé dárky :) A Mikuláš, co se týče jedlých dárků, nezapomněl na mé zdraví a dostala jsem převážně oříšky a tyčinky ze sušeného ovoce apod. To mám za to, jak si celý rok stěžuji, že jsem tlustá :D Čokoládu jsem dostala jen jednu a to od babičky Mikuláše :D 




Dostala jsem toho nechutně moc, což můžete vidět na fotce výše ↑ mandlové mléko od Alpro, různé směsi oříšků od značky Farmer (ty mam obzvlášť ráda, bohužel jsou k sehnání jen v Německu), ale miluji také pražené oříšky z Lidlu, které jsem rovněž dostala :D, burákové máslo, různé tyčinky (poslední dobou ujíždím na značce Bombus), jablečné rolky, hroznový cukr apod. Je toho hafec. A pak jsem dostala ještě vánoční košíčky na muffiny ^.^, formičky s panáčkem (na čokoládou i na vykrajování!) a ještě k tomu skleničku s perníkovým panáčkem a hrníček se sněhulákem! Děkuji! :)



1 komentář:

  1. nádherné!!! Taky chci dostávat takového Mikuláše... I když musím říct, že poslední Mikuláš od mých rodičů (typických masožravců) byl milým překvapením.... Hlavně hodně ovoce, ořechů a i pár balení vegan sušenek z Lídlu... :-) tak třeba časem taky dospěji do tohoto stavu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!