neděle 14. prosince 2014

NOVEMBER 2014 v kostce

Za listopad se toho stalo strašně moc, hned první víkend jsme jely s holkami do Prahy, kterou jsme si prošly (hlavně úžasný Vyšehrad, který jsem předtím viděla jen jednou se školou - teď jsem si ho užila teda o hodně více :), pak jsme zašly na oběd do Loving Hutu, kde jsem jedla snad nejlepší lilek načerno - ten si musím zapsat na seznam "nutně-vyzkoušet". Večer jsme zakončily návštěvou divadla. Pevně doufám, že to zopakujeme. Pak jsem během listopadu samozřejmě zkoušela různé recepty, které se tu dříve či později samozřejmě objeví - Oreo "cheesecake, dýňové rizoto, rukolová polévka, falešná drštková z hlívy ústřičné apod. Taky jsem se konečně dokopala ke konzultaci s mým vedoucím bakalářky. A teď se potřebuji dokopat k další konzultaci :D (možná bych také měla něco i napsat). No nic. Poslední listopadový víkend jsme se s maminkou a babičkou podívaly tradičně na vánoční trhy v muzeu i na náměstí, ale připadá mi, že ta vánoční atmosféra u nás trochu upadá. Všude jen samé jídlo a pití... a to je celé. Copak Vánoce jsou jen o přežírání? Ale notak.




Výzdoba na Halloween :D

Woodoo sušenky, recept později dodám :)

S těma nejlepšíma ♥ na Vyšehradě :)

další z Vyšehradu...

Trapná fotka s listím, kterou mají všichni :D

Ten nejlahodnější dort, jaký jsem jedla! Loving Hut nezklame :)

Smím prosit?

Po divadle ještě na jedno velký kafe! :)

Oreo "cheesecake"

Kráva :)

Část výzkumu kvůli bakalářce :)

Kamenný fešák 

párty-párty

Rukolová polévka

Kresba tohoto baráku byla pro mě trest, ale zvládla jsem to!

Vánoční trhy opět s chudákem oslíkem :(

Falešná drštková z hlívy ústřičné

1 komentář:

  1. Ty dršťkovou bych si dala, vypadá hrozně lahodně. :)
    Loving hut je úžasný místo. Miluju jejich bufet a dortíčky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!