pondělí 4. května 2015

Pesto z medvědího česneku

Medvědí česnek jsem si vždycky přála ochutnat, ale nevěděla jsem, kde ho sehnat, takže loňskou sezónu jsem prošvihla. ALE letos, čirou náhodou jsem zjistila, že roste u dědy na zahradě jen tak :D Náhoda (a ještě ke všemu ho začali prodávat i v supermarketech :D). Tak hned mě napadlo ho zpracovat jako pesto, protože bazalkové pesto zbožňuji. A ne, že by předčilo to bazalkové, ale chuťově je trochu jiné, ostřejší, ale jednou za čas (spíše za rok v sezóně :D) si ho určitě dopřeji. Neznáte ještě další osvědčené recepty s medvědím česnekem?


Ingredience
  • svazek čerstvého medvědího česneku
  • 50 g dýňových semínek
  • 5 lžic olivového oleje
  • sůl podle chuti

Postup
Medvědí česnek omyjeme a nakrájíme. Do mixéru vložíme dýňová semínka a rozmixujeme je, poté přidáme nakrájený medvědí česnek, olivový olej a sůl - vše rozmixujeme. Podáváme s těstovinami.

2 komentáře:

  1. teraz je ten medvedí cesnak nejako in :D aj naši doma ho pred mesiacom doniesli a pekne rozmixovali, ale pridali k nemu už len olivový olej :) a až na ten zápach, mi veľmi chutí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Medvědí česnek je úžasná věc! Moc receptů s ním také neznám. Zkoušela jsem jako ty také několik různých variant jako pesto nebo pak jsem z něj dělala pomazánku na topinky, ale tady bohužel také končím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!