úterý 21. července 2015

Fairtrade - BIO Lemonáda (pomerančovo-citrónová limonáda)

Výrobky fairtrade jsou většinou dost drahé a většina lidí si myslí, že je to stejně jen reklamní tah. Ale podle mě i ten pocit, že nepodporujeme vykořisťování tvrdě pracujících. Vím, že se to zatím u nás vztahuje převážně na kávu, čokoládu a banány. V DMku jsem ale narazila i na limonádu, což mě mile překvapilo. Složení vypadá pěkně, chutná lépe než všechny dosavadní limonády, které jsem kdy pila a ten komixový obal je nepřekonatelný! Miluji takovéhle designové provedení


Složení: voda nasycená oxidem uhličitým, třtinový cukr (Paraguay), citrónová šťáva z koncentrátu, pomerančová šťáva z koncentrátu (Brazílie), přírodní aroma
K dostání: DM drogerie, 37,- Kč / kus (objem 33 cl)




3 komentáře:

  1. To vypadá parádně. Já limonády moc nemusím, ale tuhle bych i ochutnala :).

    OdpovědětVymazat
  2. Obal je vážně super :) Ještě jsem ji v obchodě neviděla, ale až půjdu do DM, tak se po ní podívám :) Limonády jsem nikdy nějak moc nevyhledávala, ale tahle vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už několikrát jsem po ní pokukovala. Má boží obal. Říkáš, že je dobrá? No, myslím, že příště přistane v košíku. :D:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!