pondělí 27. července 2015

JUNE 2015 v kostce

Červen začal pěkně zostra. Hned prvního byly státnice. Státnice, které mě tak odrovnaly, že jsem myslela, že už nikdy víc. Vystřelila jsem z nich, že jsem ani nevěděla jak. Sice vinu svaluji na to, že jsem měla málo času, usnula jsem na vavřínech a spoléhala na štěstí, které při mě nestálo, ale pravda je, že jsem to všechno tak podcenila, že bych si měla fláknout. Zkazila jsem si prázdniny. Teda, alespoň jsem si to myslela, ale i neúspěch do života patří a hlavně si uvědomíte, že stojí oběma nohama pevně na zemi. Nepluji na obláčku štěstí. Neplavu v ničem. Život není jen o tom, kolik budu mít písmenek před jménem a za jménem, ne? I když si to většina myslí :D Neznamená to, že nechám školy. To asi nikdy, když toužím být učitelka :D, ale svět se nehroutí, jenom nás možná zavalí imigranti a tak :D Proto červen ze začátku byl pro mě dost psychicky náročný, ale pak jsem si začala pořádně užívat léta. A brigády :D V srpnu sice budu muset zase začít pořád sypat do hlavy fakta a fakta - budu jako Boba ve filmu "Léto s kovbojem" :D ale konečně si to všechno pořádně zopakuji, budu děsně chytrá a natřu jim to na druhý pokus. A pokud ne, tak nic :D :D Snad jste měli lepší červen než já ;)



Poslední dobou Tesco výrobky se jen vylepšují, ačkoliv tahle
omáčka byla na nás dooost pálivá, nejsme na indické
chutě zvyklí :)

Raw dezerty jsem si oblíbila a chia semínka dělají divy :)
RECEPT

Vyzkoušený recept z kuchařky "Rychlá veganská kuchařka"

Maminčin výborný ovocný koláč!

Baba ganoush - nová závislost po hummusu :)

Další výborný maminčin ovocný koláč :D

Vyzkoušený recept z kuchařky "Veganské pochoutky"

A druhý vyzkoušený recept z "Veganské pochoutky"

Domácí šťáva z bezinkových květů
RECEPT

Tiramisu s logem Plzeň město kultury 2015

Přijímačky na navazující magisterské studium :)

Maminčino jahodové knedlíky :)

Moje jahodovo-rebarborové muffiny
RECEPT

Propadám mánii smoothie - jahodov-rebarborové :)

Františkovy Lázně

Františkolázeňský veverčák :D

Moje první balerínky ^-^

Zkoušela jsem pohankový dortík, ale moc nenadchnul :/

7 komentářů:

  1. ten ovocný koláč s jahodami :-o ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Držím mooc palce, ať to zvládneš! :)
    Baba ganoush jsem měla poprvé v čajovně a je super :) Taky mám závislost na hummusu :D
    A co je to za krém na tom maminčiným koláči, co vypadá jak cheesecake a je s jahodami a posypán mandlovými plátky? Vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) A ten s jahodami, to je pudinkový krém :)

      Vymazat
  3. Poučení do života a příště to určitě zvlásneš :)
    Skvělé fotky a tolik jídla, ach :)

    OdpovědětVymazat
  4. milujem random posty, a vďaka za všetky tieto chutné inšpirácie, čo si dať pod zub :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!