pondělí 6. června 2016

Banánové tiramisu ve skleničce

V lednici nám leželo mascarpone a jeho konec se rychle blížil. Tak jsem rychle potřebovala vymyslet nějaký recept, aby jeho smrt nebyla zbytečná a neskočil v koši. A hned co se mi vybavilo ve spojitosti s mascarpone je tiramisu. Hledala jsem na netu různé recepty, až jsem narazila na tento s tvarohem bez papriky :D. Upravila jsem ho do našich bojových podmínek (Amaretto se nám doma neválí, tak tam není) :D



Ingredience (3 porce)
  • 250 g mascarpone
  • 200 g smetany ke šlehání
  • studená silná káva - 3 lžičky kávy zalité horkou vodou
  • 2 zralé banány
  • cukrářské piškoty
  • kakao / granko na posypání

Postup
Napřed si připravíme kávu a necháme vychladnout. Potom v robotu / nebo ručním mixérem umixujeme smetanu ke šlehání na šlehačku a přidáme mascarpone a nakrájený jeden banán, které tam opatrně zašleháme. Potom už jen vrstvíme do skleniček - namočíme lehce cukrářské piškoty do kávy a dáme na dno skleničky - pak nakrájený banán na kolečka - nakonec směs s mascarpone a celé zase znovu, dokud nenaplníme skleničku. Povrch poprášíme kakaem a ozdobíme banánem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!