úterý 20. ledna 2015

Míchané tofu

O míchaném tofu á la vajíčka jsem se vždycky dočetla u různých veganských blogerek, ale když jsem je dělala poprvé podle kuchařky "Veg mňamky nejen pro vegan(k)y" od Martiny Čermákové, tak mi teda moc nešmakovaly. Tak jsem nevěděla, co všichni na tom mají, ale pak jsem na to přišla. Kouzelná černá sůl :D Pouze díky této ingredienci, to opravdu chutná jako míchaná vajíčka! Míchaným tofu jsem se inspirovala jak u Dewii, tak u GoodMoodSpoon :)



Ingredience
  • 1 balení bazalkového tofu (značka Alfa Bio)
  • 1 lžíce lahůdkového droždí
  • 1/2 až 1 lžička černé soli
  • 1/2 lžičky kurkumy
  • čerstvě namletý pepř podle chutí
  • 1 cibule, nadrobno nasekaná
  • 1/2 lžičky uzené papriky
  • 1/2 lžičky tymiánu
  • olivový olej

Postup
Rozdrobíme tofu a smícháme s černou solí, lahůdkovým droždím, kurkumy, pepř a lžící olivového oleje. Nadrobno nasekáme cibuli a necháme zesklovatět na oleji na pánvi. Přidáme uzenou papriku a tymián. Zamícháme a přidáme tofu směs. Smažíme 10 minut, aby se nám to celé pořádně prohřálo. Pak to můžete rovnou baštit z pánve :)

1 komentář:

  1. Tohle jsem už dlouho neměla. Je skvělé!
    Přiznám se, že si ho hezky prasím.. přidávám trochu hořčice. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!