pátek 30. ledna 2015

BOMBUS natural energy - Raw tyčinky

Poslední dobou jsem chodila pořád do zdravé výživy a nikdy jsem neodešla bez bombus tyčinky :D Stala se z toho trochu závislost, až jsem se rozhodla o tuto závislost podělit se s Vámi, upírala jsem si je asi měsíc, abych nasbírala všechny druhy a teď Vám je tady představím (a pěkně se nacpu :D). Všechny bombus tyčinky jsou pouze z přírodních surovin, které nejsou tepelně zpracované, takže RAW (a 100% vegan) a obsahují jen přirozeně vyskytující se cukry. Všechny jsou bez konzervačních látek, lepku, mléka a sóji. Mohou obsahovat kousky skořápek ořechů a pecek (občas jsem kousla do něčeho tvrdého, tak se nelekněte a vyplivněte to :D). Tyčinky jsou vhodné snad pro každého, jen si pohlídejte alergie, to je jediné riziko. Obal tyčinek je z velké části bílý se znakem čmeláka (neboli bombus :) - už jen obal tyčinek si myslím zaujme. Po designové, ale i po chuťové stránce u mě fakt vedou :)



Seženete je převážně ve Zdravých výživách, cena se pohybuje cca 25,- Kč (50 g). Dostupné kombinace:
Passion fruit, coconut / marakuja a kokos - sušené datle, kokos a šťáva z marakuji
  • marakuja mi brutálně zachutnala s vůni kokosu, takže tato kombinace u mě bezkonkurenčně vede
Cocoa, coconut / kakao a kokos - sušené datle, kokos a kakao
  • tato kombinace patří také mezi mé nejčastěji kupované, kokos s kakaem mi připomíná výborné čokoládové pralinky, které si vyrábím z kokosového mléka a čokolády
Apricot, cashew / meruňka, kešu oříšky - sušené datle, meruňky, kešu
  • opět milované kešu oříšky se sušenými meruňkami mě úplně nenadchly jako jiné kombinace, ale to je čistě individuální, tisíc lidí, tisíc chutí
Cashew, coffee / kešu oříšky, káva - sušené datle, kešu, káva
  • kávu moc nemusím (ovšem kromě tiramisu :D), ale opět se mi potvrdilo, že bombus tyčinky, opravdu nemají konkurenci a navíc, kde je kešu, tak to hned sním :D
Apple, cinnamon / jablko, skořice - sušené datle, sušené BIO jablka, skořice
  • tuto tyčinku jsem ochutnala o Vánocích, jak na potvoru - vůně skořice vyvolává nostalgii a sušené jablíčka neboli křížaly baštím od dětství, takže jak jinak, než opět mňááám
Cocoa, cocoa beans / kakao a kakaové boby - sušené datle, kakao, kakaové boby
  • u nás v rodině nejkupovanější - velmi intenzivně kakaová a neodolatelná

3 komentáře:

  1. Ty jsou super! Taky jsem o nich chtěla napsat na blog. :D
    Bezkonkurenční cena a chutnají mi víc než lifebarky.
    Nejvíc mi chutnala maracuja, kterou jsem si kupovala pořád dokola, protože jsem měla za to, že mi ostatní příchutě nechutnají (když jsem měla kousek na ochutnání třeba od sestry), pak jsem zjistila, že meruňková je v pohodě, nedávno jsem zjistila, že je úžasná kokosovo-kakaová a nakonec jsem si zamilovala i tu jablíčkovou. ♥ Zbylé dvě asi už znovu nezkusím, tu kávovou rozhodně ne.

    A skořápku jsem tam naštěstí měla jen jednou. Hurá! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc dobré a výrazně levnější než od lifefood.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!