sobota 31. ledna 2015

Filmové tipy aneb na co čumákovat 2

11 / Prokletý ostrov (2010)


Leonardo DiCaprio jako detektiv Teddy Daniels, který si v minulosti prošel osvobozováním koncentračních táborů během 2. světové války, byl spolu s jeho parťákem poslán na ostrov Shutter - vězeňská psychiatrická léčebna, odkud utekla nebezpečná vražedkyně. Při pátrání však detektivové pojmou podezření, že na ostrově dochází k experimentům na lidech. CSFD

12 / Prázdniny v Římě (1953)


Audrey Hepburn jako princezna, která se rozhodla poznat krásy Říma po svém. Samozřejmě romantika nesmí chybět a konec není klasický happyend, což se mi zamlouvá více. Tento film jsem si zamilovala, protože mi připomíná všechny památky v Římě, které jsem viděla na první exkurzi na vejšce. Řím opravdu patří mezi města s historickou atmosférou, které doporučuji navštívit. CSFD

13 / Pompeje (2014)


Popravdě jsem se na tenhle film těšila jako malá, hlavně kvůli Kitovi Haringtonovi, mého oblíbence z "Game of Thrones". Historické filmy miluji, romantika opět nechybí a konec je takový, který se dá u Pompejí předpokládat. Nic překvapujícího, ale jako oddychovka dobrá. CSFD

14 / Byzantium (2012)


Opět film, který jsem si vybrala kvůli hereckému obsazení - hlavně díky Gemmě Arterton, která hraje v upírském dramatu? To jsem si nemohla nechat ujít, ale konkurence "Interview s upírem" to teda není. Zato k zamyšlení pěkný, někoho to může nudit, někdo si z toho třeba něco odnese. CSFD

15 / Divergence (2014)


S trilogiemi se roztrhl pytel, všichni píší jako diví - žádná extra beletrie nevzniká, ale dobrodružné sci-fi akčňáky vždy zaujmou (teda mě jo :D). Je to opět klasika - budoucnost - rozkastované obyvatelstvo - rebelové - vzepření se systému. A máme další příběh na pokračování :D CSFD

16 / Rovnice smrti (2007)


Zkuste se vcítit do situace vražedkyně. Byla brutálně mučena, znásilněna a donucena si vybrat: nechat zabít svou matku nebo by zemřela na následky mučení sama. Násilníci nebyli potrestáni. Pro nedostatek důkazů. Vše si biologicky zdůvodnila a vzala spravedlnost do vlastních rukou. CSFD

17 / Něžnost (2011)


Film s mou oblíbenou francouzskou herečkou Audrey Tautou. Samozřejmě romantika, ale neteče z toho ta cukrová vata jako z těch amerických romanťáren. Opět to má francouzský půvab CSFD

18 / 300: Vzestup říše (2014)


Pokračování umělecky založeného filmu 300: Bitva u Thermopyl mě nezklamal. Vše se vznáší ve stejném duchu jako předchozí film a herecké obsazení s Evou Green mě jen potěšilo (tato herečka se zrodila hrát drsňandy a všimli jste si, že má v každém filmu stejný typ chůze? :D). Samozřejmě žádný velký trhák to není a historii, aby člověk pohledal, ale zato z uměleckého hlediska moc pěkné a efektní! CSFD

19 / Zlodějka knih (2013)


Druhá světová válka v Německu z pohledu malé holčičky, která je okouzlena světem knih. Nevěděla jsem, co od takového filmu očekávat, ale mile překvapil. Aneb jak se vyhnout realitě a ponořit se do jiného světa, věřit, že dobro zvítězí nad zlem a vše dobře dopadne. CSFD

20 / Noe (2014)


Nakonec hvězdně obsazený film, který zklamal skoro ve všech směrech. Ani Hermiona nijak nepřekvapila. Efekty moc počítačové, zvířata rovněž. Ale na druhou stranu při natáčení nebylo využito / zneužito jediné zvíře! Klobouk dolů! Takže stačí jen vytrvat a dočkáme se i počítačově věrohodných napodobenin zvířat a možná, kdo ví, třeba i lidí... "a herci nebudou mít, co žrát" :/ :D CSFD

2 komentáře:

  1. Nemáš profil na csfd? :))
    Na Prokletý ostrov se chystám. Ne jet, jen podívat! :D Protože přeci Leonardo.... ♥
    Divergence ujde, jsem zvědavá na další díl, který je teď vlastně nově v kině. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Profil na CSFD nemám a na Prokletý ostrov bych klidně jela :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!