pondělí 8. června 2015

Kokosový chia pudink

Přednedávnem bylo obrovské !bum! s pudinkem ze semínek chia. Jedny chia semínka se mi tu válely (maminka na nich objevila, že se nebezpečně blíží doba exspirace) a přes mojí nedůvěru k pudinkům a fotografiím od jiných kuchařů (připomínalo mi to nechutně kaviár) jsem ho vyzkoušela. A tradáá, tady je a jako dezert je opravdu výborný. Napoprvé jsem ho málo osladila (bacha) a doporučuji k němu přidat oblíbené sezónní ovoce (já mám teda nesezónní kanadské borůvky) :D Pokud máte kokosový ořech, tak můžete použít jeho mléko a máte rovnou RAW verzi :)



Ingredience
  • 400 ml kokosového mléka
  • 1/3 hrnku chia semínek
  • agávový sirup podle chuti
  • ovoce na ozdobení

Postup
V kokosovém mléce rozmícháme chia semínka a osladíme podle chutí agávovým sirupem nebo jiným sladidlem. Nalijeme do misek a dáme do lednice - stačí několik hodin, pokud máte radši tužší verzi, tak nechte chladit přes noc. Před podáváním ozdobíme ovocem.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář!