čtvrtek 26. listopadu 2015

IKEA restaurace

Konečně i já jsem se dočkala a vyrazila do obchoďáku IKEA, kde podávají nově (no, nově, spíše pro mě nově :D) zeleninové kuličky. Těšila jsem se, že si je dám s tomatovou omáčkou, jak psali na jejich webových stránkách, ale už to stihli změnit. Teď je nabízejí s grilovanou zeleninou. Ano, čtete dobře, zeleninové kuličky se zeleninou, takže to je opravdu vitaminová bomba. Ale bohužel, maminka je ochutnala a zjistila, že kuličky jsou výborné, ale grilovaná zelenina jako příloha nemá žádnou chuť. Tak jsem si raději dala jinou přílohu - bramborovou kaši (jelikož ji miluji od dětství), ale pro veganskou verzi doporučuji hranolky a brusinky. Zeleninové kuličky ovšem vyhrály na plné čáře. Jsou opravdu výborné - IKEA zase skóruje.



Ikea také překypuje různými sladkostmi a dezerty. Tento mandlový koláč si tam naše rodina dává pravidelně - je opravdu výborný. A to nemluvím také o makronkách, kde si můžete vzít třeba jen jednu za 15,- Kč. Neuvěřitelná cena oproti tomu, když jsem je kupovala na food festivalu za 30,-



A aby jste si nemysleli, že jezdím do obchoďáku IKEA jen kvůli jídlu (možná máte pravdu), tak tady máte důkaz, že si vybírám svou budoucí kuchyň :D IKEA je inspirace sama o sobě, tolik různých nápadů, jak si zařídit byt, projdu si vždy všechno a nejraději bych tam bydlela, jen škoda, že v těch sprchách neteče tam voda. Oni ví proč :D A nakonec jsem si odvezla jen nějaké to nádobí. Do sbírky :D



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!