pátek 5. února 2016

Rýžové nudle s tofu a zeleninou

Dlouho jsem měla chuť vyzkoušet rýžové nudle. Když jsem je zkoušela poprvé, tak mi z toho vznikla pěkná břečka. Ale jenom proto, že jsem si nepřečetla návod (zase jsem si hrála na nejchytřejší) :D Tentokrát jsem to opravdu zkusila podle postupu a je to opravdu rychlé a jednoduché. Recept mám od www.jarmilasweet.cz, jen bych tam přidala ještě navíc bambusové výhonky a brokolici nespařuji, mám ji radši křupavou než blátivou.



Ingredience
  • 100 g rýžových nudlích
  • 180 g uzeného tofu
  • 1 mrkev, nastrouhaná
  • 1/2 hlávky brokolice
  • hrst bambusových výhonků
  • plátky mandlí na ozdobu
  • rostlinných olej na smažení
  • 3 lžíce sojové omáčky

Postup
Uvaříme si rýžové nudle podle návodu na obalu (2-3 minuty ve vroucí vodě, zcedit a zchladit ledovou vodou, aby se neslepily). Tofu, brokolici, mrkev a bambus osmahneme na pánvi, přidáme rýžové nudle a zakapeme sojovou omáčkou. Ozdobíme plátky mandlí a podáváme hned teplé.

1 komentář:

  1. Jé, to mám radost! Pro mě je to stále jeden z nejoblíbenějších receptů:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!