úterý 1. března 2016

Středomořský salát s cizrnou

V tomto období se u mě rozjela salátová sezóna (asi mi chyběly vitamíny a tělo si o ně řeklo :D) a zkouším různé lehké saláty k večeři. Samozřejmě jsem chtěla jako každá holčina po Vánocích zhubnout, večeře neprovozovat, ale mám slabou vůli :D Takže jsem se smířila s tím, že stejně extrémně nezhubnu a nové džíny jsem si koupila o číslo větší než jsem plánovala. Takže si kdyžtak koupím pásek :D Recept jsem našla u Kluků v akci a je opravdu žravý (testováno na taťuldovi)



Ingredience
  • římský salát
  • 4  hrsti rukoly
  • 4 hrsti polníčku
  • 250 g cherry rajčat
  • 400 ml konzervované cizrny
  • hrst černých oliv
  • hrst zelených oliv
zálivka
  • 2 stroužky česneku
  • 4 sušená rajčata z nálevu
  • 2 lžíce balsamikového octa
  • 4 lžíce olivového oleje
  • sůl, pepř podle chutí

Postup
Napřed připravíme zálivku: utřeme česnek, sušená rajčata nakrájíme na kousíčky a rozmícháme v oleji a octu. Osolíme a opepříme. Cizrnu omyjeme a odšlupičkujeme (aspoň já to dělám), cherry rajčátka nakrájíme na kousky a římský salát natrháme. Olivy necháme celé. Vše smícháme, zalijeme zálivkou a promícháme. Bacha, ať nesníte celou mísu :D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!