neděle 3. listopadu 2013

OCTOBER 2013 v kostce

Tak říjen za námi a já jsem neudělala skoro nic - ale vůbec nic :D většina úkolů zůstala na listopad, takže mam, co dělat. Místo školní četby jsem četla tu, kterou jsem chtěla, tak  jsem přečetla Osamělost prvočísel od Paola Giordano (a tuhle knížku musím jen a jen doporučit!), Dívka, která kopla do vosího hnízda od Larssona Stiega (a hned zkoukla všechny 3 filmy :D) a nakonec od Chucka Palahniuka Neviditelné nestvůry (na jeho styl psaní jsem si musela zvyknout, ale musim říct, že je opravdu originální - pořád se mi hlavou hodí myšlenky hlavní hrdinky: blik - chci vidět upřímnost - blik - chci vidět soucit - blik). Zato do školy jsem přečetla jednu knížku :D (dobře, tím se chlubit nebudu). Zase zato jsem vařila a pekla, jak divá, koukala a dokoukala "Dextra" (konec byl hodně rozpačitý - alespoň pro mě) a začala chodit do fitka s kámoškou! (a pak se přidala i druhá :D) - a začala jsem mít lepší pocit, víc si užívám života a zjišťuji, že žádný kluk se mi nelíbí a asi nikdy líbit nebude :D zjistila jsem, že je mi úplně nejlíp samotné a nechápu ostatní lidi, jak fňukají, že nemůžou najít tu pravou polovičku pro ně, jako by bez toho nešlo žít... divný nebo jsem divná já (pravděpodobnější :D). Piercing jsem odložila na listopad, protože kamarádka chce jít se mnou, si ho taky píchnout, ale úplně jinam než já :)) A na léto mám spoustu plánů! Hned jsem si naplánovala 3 fesťáky (Masters of Rock, Fluff a zase Trutnov), snad se to podaří! Nejedete na nějaký z nich taky? :))


Poslední dobou mám nouzi o hudbu - neustále se mi hlavou honí pouze tyhle 2 písničky:
Tak jedno z mých posledních piv - díky veganství snáším alkohol
hodně špatně :D
Oříšky od kamarádky z jejich vlastní zahrádky :))
Náramek pro kamarády slíbený už půl roku...
konečně se dočkal :D
Ta nejlepší čepice! :D 
Fotka ze srazu historiků - doufám, že se to nebude opakovat :D
Ta nejlepší knížka!
Zebra "cheesecake" - sice nebyl moc pruhovaný, ale co :D
Když pošlete tatínka do Ikey ^^
Kartička do fitka :))
Silikonová halloweenská forma na pečení
Od maminky jsem dostala tašku - tak do ní skladuju dárky
na Vánoce :D
Zásoby od babi na kolej o.O
Oběd od babičky ♥
Nové náušnice - teda kamarádka nakupovala a zjistila, že je akce
2 + 1 zdarma - tak tomu nešlo odolat :D
Pečení na Halloween

6 komentářů:

  1. Pro mě byl konec Dextera spíše neskutečně depresivní..jinak ta moje trička vypadají halloweensky,ale nosím je normálně:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě vůbec nepřišel depresivní - depresivní by mi přišlo, kdyby se opravdu zabil, ale to mu pud sebezáchovy nedovolil :) Prostě Dexter :D No, ty trička jsou prostě božská, závidím! :D

      Vymazat
    2. Mně teda přijde depresivnější to, že se nezabil a musí čelit tomu, že žije někde sám, zatímco jeho syn je na druhým konci světa, jeho ségra kvůli němu zemřela..to mi přijde horší, než kdyby se zabil. Ten prázdnej pohled do kamery na konci. A neřekla bych, že to byl pud sebezáchovy, spíš se takhle chtěl potrestat. Tak jsem to pochopila já a navíc to vyplývá i z rozhovorů s tvůrci:)

      Vymazat
    3. Aha, tak rozhovory s tvůrci jsem nečetla - ty si hned přečtu, ale to jak to popisuješ ty je opravdu depresivní, ale zase na druhou stranu si myslím, že určitě pokračuje v tom životě, jaký vedl před tím - akorát bez rodiny... nechce se mi věřit, že začal žít osamělý život, který naplňuje jenom jedna práce...

      Vymazat
  2. To jsi ty s těma prstama :DD Hrozně mě bavilo, jak se na fb všichni nad tim ofňovali...mě přijdou super :D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc :D jo, jsem to já :D Já se v takovýchto věcech docela vyžívám - baví mě to :D a náš tatínek je baštil opravdu s chutí, až jsem se divila :D Sem dam taky pak recept :)) (jen co mi dá škola na chvíli pokoj :D )

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!