sobota 3. října 2015

Giraffe - Piňa colada smoothie 100% RAW

Představte si, představte si - co jsem našla v Albertu :D Nevěděla jsem, že se dá prodávat smoothie. Přece jen - mělo by to být z čerstvého ovoce nebo zeleniny. Ale když se podíváte na složení, tak to vůbec nevypadá špatně! Jediné, co mě mrzí je, že jsem tam našla jen tohle jedno, tak nevím, jestli je i více druhů nebo ne. Před požitím samozřejmě protřepat! Nechutná to špatně, jen mi tam nesedělo moc to banánové pyré. Kokosové mléko a banány - Eee.


Složení: ananasová šťáva, ananasové pyré, banánové pyré, pomerančová šťáva, kokosové mléko, jablečná šťáva
K dostání: Albert, 39,90,- Kč / kus (objem 250 ml)

1 komentář:

  1. Tak po tom se musím podívat. Sice se trochu bojím té chuti, ale ochutnat to musím! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!