středa 7. srpna 2013

Krupicová kaše

Už od dětství miluji krupicovou kaši! Ale teď si ji dělam tak jednou, dvakrát do roka :D Už mám vyhmátlé potřebné množství na jednu osobu, ale předem upozorňuji, že je to opravdu spíše porce na velký oběd pro vyhládlého jedlíka! Krupicovou kaši můžete kombinovat na milion způsobů - já jsem zvolila zrovna né ten šťastný (chtěla jsem mít vtipnou a veselou kaši :D ), ale lentilky moc nedoporučuju: za prvé nejsou veganské a za druhé si tam určitě nedávejte celou tu malou krabičku :D (kaši jsem nesladila a stejnak byla přeslazená, ale za ty fotografie to stálo! :D )



Ingredience (pro jednu osobu)
  • 250 ml rostlinného mléka (nebo alespoň bio mléka)
  • 3 lžíce dětské krupice
  • špetka soli

Postup
Při stálém míchání nasypeme do mléka dětskou krupičku a v kastrůlku za stálého míchání přivedeme k varu. Potom pořád mícháme přesně 5 minut (radši míchám pořád než tam mít pak pucky!)

Poznámky
Osladit si ji můžete samozřejmě podle libosti - grankem (obsahuje stopy mléka), ovocem, agáve či datlovým sirupem - možností je nespočet, jak si ji děláte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!