sobota 3. května 2014

APRIL 2014 v kostce

Už je tu květen, který jsem začala hned pěkně prací na svátek práce :D Nu, zas tak strašné to nebylo, jen jsem byla chvilku na brigádě, která mě čeká celé léto :D Během dubna se stalo spoustu věcí. Uklízela jsem si pokoj (znáte to, velikonoční úklid :D) a našla jsem si staré kresby a musím říct, že nějaký ten pokrok už je vidět, i když na figurální kresbě nejsem zrovna považována za umělce :D ...ovšem na psychologii práce nám byl řečen citát (už nevím od koho :D), že "umělcem se rodí každý, ale málokdo u toho zůstane" (nebo něco v tom smyslu :D neumím si pamatovat vše doslova - říká budoucí učitelka :D). A když jsme u toho učitelství, tak tady jeden pěkný článek - 24 důvodů, proč to mají učitelé těžké... (ne, že by mě zrovna motivoval :D). Také tenhle měsíc jsem hodně četla článků o anorexii a bulimii a připadá mi, jako by se ženský svět dělil na polovinu - polovinu (bývalých) anorektiček a polovinu s nadváhou (samozřejmě je to jen zdání, prostě na holku, která by byla spokojená, jen tak nenarazíte) - neustále se řeší jídlo... já ho taky řeším... ale ne kolik toho sním, ale co sním... za chvíli budu asi patřit do druhé skupiny :D, ale líbí se mi, že hodně holek svůj problém řeší cvičením a zdravým stravováním, se kterým bych měla taky konečně začít! :) A co vy a zdravá strava? Každý druhý blog se tomuto tématu věnuje... můj teda asi moc ne :D ale snad časem ;) Jak jsem slavila Velikonoce, to už jsem Vám všechno vyzradila v samostatném článku. A také se můžete těšit na článek o Majálesu, na kterém jsem byla poprvé! A příští rok znovu! Také jsem poprvé byla ve veganské restauraci (a měla jsem Kung-Pao, na který sháním recept :D). A abych nezapomněla #somnainstagramu

Myslím, že asi všichni jste se už doslechli o Tibetu a o tom, jak se naši politikové úspěšně prezentovali opět jako  "vlezdoprdelky". Omluva za Tibet.

Ta nejlepší zmrzlina!


Nakupuju v akci! (mango + avokádo + talířek :D)

Rodiče mi tento jogurt přivezli z Německa ♥

Mé první creme brulee po vegansku :)

V lese :D

Móda jménem "donut" :D

Maminka mi nakoupila spoustu druhů tofu :)

Obalované tofu v kešu :)

Čokoládový cupcake

U hnoje s úžasnou taškou! ♥

Velikonoční beránek - opět (já vím, už jste ho viděli :D)

Sousedovic slepice

Veganský nanuk!


Nejlepší hafan!

Jahodové muffiny ♥

Mým starým koníčkem je sbírání autogramů a po 2 letech mi
přišel další :D asi se k tomu vrátím :)

Dárek k velikonocům od sousedky :)

Mrkvový dort

UDG, ale Harlej byli lepší :D

Majáles 2014

S mou nejdražší!

Divokej Bill

S cupcakeky :D

6 komentářů:

  1. Nádherné fotky :)) Působíš hrozně mile :-)
    Ta záležitost s Tibetem...hodně mě to mrzí, nejraději bych se odstěhovala :D
    A ještě bych se chtěla zeptat...prosím kde kupuješ tu značku tofu, která je na fotce? Já jsem je dříve kupovala v Tescu, ale tam je přestali dodávat :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jí mám zrovna z Tesca :D u nás to až teď dodávají... ale předtím jsem kupovala tuto značku také v Bille (tam je vždycky ;) a nebo se občas objevilo i ve zdravé výživě :)

      Vymazat
  2. Ta fotka u hnoje je super :D :D Prosím tě, jak jsi udělal ten drdol (donut :D) ? Jsem drdolová, protože mám vlasy po zadek a drdol je praktický a tento vypadá fakt skvěle :) Není to náhodou, že se k tomu musí koupit "taková ta věc" (nevím, jak to nazvat :D), která se pak roluje až k hlavě? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bohužel je to ten drdol, na který potřebuješ tu gigantickou gumičku, co je v každém obchodě :/ :D já mam kratší vlasy, takže mi to vyhovuje, ale když si koupíš tu nejmenší, tak to kolem ní snad obtočíš... nebo by se hodila spíš ta větší? Nevím :D Mě to ukázala kamarádka a připadá mi, že je to spíš pro holky s kratšími vlasy - pak to totiž vypadá jako kdybychom měly husté, dlouhé vlasy :D

      Vymazat
  3. Dokonalá fotka u hnoje. :D

    Jaké je to chilli tofu? :) Měla jsem od téhle značky bílé a lahůdkové. Bílé v pohodě, ale lahůdkové nic moc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lehce pálivější, udělala jsem si ho s kuskusem, kukuřicí, paprikou a hráškem a chutnalo mi to :), ale nejsem moc zvyklá na pálivá jídla, takže pokud si v tom libuješ, tak určitě to bude chtít dokořenit :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!