sobota 10. května 2014

Plzeňský Majáles Open Air festival 2014

Slovem Majáles se označují středoškolské i vysokoškolské slavnosti studentů, které začínají v období máje. Poprvé jsem o nich slyšela v seriálu "Heroes", mám pocit :D a neměla jsem ani tucha, že jsou i u nás, dokud jsem nenastoupila na vysokou (teď si určitě říkáte, z jakého to zapadákova jsem to přišla :D no a ze západu opravdu jsem :D). Tak jsem se šla podívat, jak to vypadá, i když jsem se nezúčastnila průvodu, ani jsem nehlasovala pro žádného krále, skoro jsem si nevšimla ani těch "workshopů" - pouze oddávající místnosti :D. Ale kapely byly pěkný a hlavně kvůli nim jsem tam šla :) Jen doporučuji si moc nevšímat lidí okolo, protože za bílého dne vidět ožralou slečnu padnout doslova na "hubu" na zem - no, to je teda síla :D.


Strašný-to-nehorázně-kýčovitý kelímek, ale musela jsem ho mít :D Navíc nic kromě piva, bubbleo-divného-pití a tvrdého alkoholu tu nic moc nebylo (samozřejmě, když nepočítám smažené klobásy, gyros, trdelník a další "úžasná" jídla) - no, zůstala jsem u toho piva :D


Fotka z královského pátku (dokonce snad jediná :D) s kamarádkou (která svolila ke zveřejnění fotek :D) a s jakýmsi ovocem (červené hrozno? :D) - v pátek vystupovala Vypsaná fixa ♥ a pak zahraniční kapela Feud, od které byla možná tak poslouchatelná tahle:




Samozřejmě jsem Vás nesměla ochudit o fotku alá příprava na festival :D


Z fotky asi moc nepoznáte, že na hlavní stagi je MIG 21 s úžasným Jiřím Macháčkem (ještě předtím byla kapela Imodium, od které se mi líbí jejich starší písničky, ale ty jsem prošvihla :/) :D a moje oblíbená od MIG 21:



UDG na vedlejší stagi - nezahráli mojí oblíbenou písničku, což jim neodpustím :D, zato bubeník měl opět úžasné šaty a opět skákal do davu a opět nás postříkali vodou :D, a na tuhle alespoň nezapomněli:



Kamarádka v davu, kde nás neustále někdo utlačoval :D


No a Harlej ♥ začali patřit mezi mé české favority a ty jejich přisprostlý písničky (hlavně taková Zrzi zrzi) :D 




Naše parta :D



Divokej Bill a jejich písničky jsou úžasné - zvlášť ta nová, na kterou mě upozornila kámoška :)


a tahle stará dobrá...




Mandrage (byla by asi ostuda, kdyby na Plzeňském Majálesu tahle plzeňská kapela nebyla :D), mám od nich radši jejich staré známé písně, které na koncertě nechyběly :) (třeba tahle)

Na závěr ještě byla ohnivá show a ta byla! Miluju a obdivuji tyhle vystoupení, v noci je to velmi působivé a navíc jeden člen té skupiny byl dredatej! (už i kamarád o mě říká, že sem dredofil :D), pak na konec byli ještě Horkýže slíže, ale na ty mi byla dost zima a navíc jsem se chtěla vyhnout přecpaným tramvajím :D

5 komentářů:

  1. U nás mě Majáles přestal lákat kvůli těm blbým elektronickým náramkům. -_-
    A to jsem tak moc chtěla slyšet UDG.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elektronické náramky? My jsme naštěstí měli obyčejné papírové :D

      Vymazat
  2. Na Majáles jsem se chtěla jít podívat, nicméně tady v Praze se konal v Letňanech namísto hezky v přírodě ve Stromovce, jak tomu vždycky bylo, což mě odradilo :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, v Plzni to dělají v přírodním amfiteátru a tam je to pěkný až na ty odpadky všude okolo :D

      Vymazat
  3. Kamarádka má krásný líčení :) já jsem na majálesu ještě nikdy nebyla, nějak mě to neláká :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!