čtvrtek 11. září 2014

AUGUST 2014 v kostce

Srpnové shrnutí jsem oddalovala, protože jsem vlastně ani nevěděla o čem psát. Celý srpen jsem byla v práci, a když jsem měla náhodou volno, tak jsem vařila :D Zamilovala jsem si kari koření a všechny druhy rýže. Taky jsem si z vydřených peněz koupila vysněné tričko Dear Friend, které na mě čekalo na votočvohoz, a pak v antikvariátu jsem si pořídila úplně novou kuchařku "Veganské pochoutky" spolu s posledním dílem "Dextera" (začínám sbírku knižní série od konce :D) a "Zrzavým Ormem" :) Potom jsem zjistila, že jsem díky vaření a prázdninové pohodě pěkně přibrala a můžu si zatím kupovat jen svetry a bundy na zimu, džíny musí počkat, protože zbožňuji jen ty upnuté :D

V srpnu jsem stihla jen oslavit svůj svátek, na který jsem udělala Dewiin výborný mrkvový dort, mrkvové sušenky od Markét.ky (tentokrát s karobem a slunečnicovými semínky), jablečný koláč a dostala tolik dárků (hlavně těch jedlých). Dokonce i kaktus (ten jíst teda nebudu :D). Tak snad mi nechcípne :/ :D

A nakonec se nám ztratila naše kočka (už jí táhlo na dvacet). V srpnu jsem pořídila její poslední fotky, které si teď pořád prohlížím. Ještě pořád doufám, že se objeví. Tak snad...


Od rodičů nákup v Německu :)

Bazalkové pesto vonělo i naší číče :)

Vegan fried rice - krásně duhově barevná (recept brzy!)

Borůvkový kynutý koláč od maminky...

Nejlepší chutney (jak jinak než z Lidlu)

Dýňové kari z kuchařky "Veg mňamky nejen pro vegan(k)y"

Mrkvový dort od Dewii

Dárky. Moje. :D

Číča :)

 Tričko Dear Friends :)

Nové věci z Fluff festu ♥ (vyfoceno až v srpnu :D)

Knížky z antikvariátu :)

Čočková omáčka na špagety od maminky :)

1 komentář:

  1. mňam tyhle články mě jednou zabijou :D
    dear friends triko je perfektní a Tobě to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!