neděle 21. září 2014

Fluff Fest 2014

O tomto festivalu jsem snila a těšila se na něj jak malé dítě. Bohužel, ale problém byl, že jsem nevěděla s kým tam jet. Přece jenom sama tam jet, na to zase nemám moc odvahy :D Tak jsem překecala mou nejdražší na jeden den. A ten den stál za to! Vyšlo počasí, takže jsem mohla do Rokycan letět malým letadlem, kde jsem z letiště v Rokycanech přeběhla louku a byla jsem tam! To množství dobrého jídla, pití, úžasných malý prodejních stánků s oblečením a deskami... jako v ráji. Lidé kolem samý piercing a tetování, že jsem si mezi nimi připadala jak nahá. Jediného, čeho jsem se bála, byla hudba. Mám ráda tvrdší muziku, ale to co mělo být na festivalu, bylo i na mě moc. Naštěstí se objevily i kapely, které hrály opravdu pěkně. Například si má kamarádka oblíbila Kelfr :D Nakonec mi bylo líto, že tam jsem jen jeden den, příští rok tam snad vydržím celý festival a s kamarádkou přemluvíme další, protože ve více lidech se to lépe táhne :)

A co vy? Uvidíme se na konci července 2015 na tomto festivalu? Pokud tam někdo plánujete jet, nebudete litovat :)





K obědu jsme si daly tortilly plněné žampiony a salátem...






Sladkostmi jsem posedlá, takže tento koutek byl pro mě rájem... chtěla jsem ho vykoupit celý! :D






Na zpěvákovi, pro nás z neznámé kapely, nás fascinoval nerozmazaný krém :D






Koupily jsme si cupcaky na zpáteční cestu, kámoška chtěla s Darth Vaderem, ale už měli jen s mistrem Yodou :/ Doufám, že příští rok budou zas! :D






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!