sobota 21. prosince 2013

Brokolicové rizoto s uzeným tofu a kešu

S přechodem na veganství si čím dál tim víc oblibuji brokolici a když jsem TADY našla recept na brokolicové rizoto, neodolala jsem a taky jsem zaexperimentovala :D a kupodivu mi to chutnalo neuvěřitelně moc! Za tepla a i za studena. Poslechla jsem radu autorky a namísto arašídů jsem obětovala své kešu oříšky od Mikuláše :D a přidala jsem si uzené tofu, které na mě koukalo v ledničce :) Tak pokud máte odvahu podle mě vařit, určitě vyzkoušejte! Recept v celým článku :)



Ingredience
  • jasmínová rýže (množství podle toho, jaký máte hlad :D)
  • zeleninový bujon
  • 2 hrsti kešu oříšků
  • 1 balení uzeného tofu (naložené hodinu ve 2 lžících sojové omáčky, sůl a pepř)
  • 1 střední cibule
  • 1 brokolice
  • olivový olej
  • sůl podle chuti

Postup
Rýži si uvaříme podle návodu se zeleninovým bujonem. V jiném hrnci dáme do vroucí vody brokolici rozdrobenou na růžičky do měkka - 10 minut ve vařící vodě (lepší je ji napařit, ale nenašla jsem maminčin pařáček :D). Na pánvi rozehřejeme olivový olej a osmahneme kešu oříšky, potom přidáme nakrájenou na drobno cibulku a pak uzené tofu. Nakonec přidáme uvařenou brokolici a uvařenou rýži, kterou krátce orestujeme a hotovo! :)

2 komentáře:

  1. Rizoto ,,neznášam,, ale toto vyzerá byť naozaj chutné :)
    PS :Minule som u teba našla polievku s cvikle. Urobila som ju a bola úúžastná ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem opravdu ráda, že chutnala! :) a tohle rizoto, není pravé rizoto, protože jsem i použila jasmínovou rýži, která by správně na rizoto vůbec být neměla :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!