sobota 28. prosince 2013

Koncert Zrní, 11/12/2013 v Plzni

Tak mezi zápočtovými testy, jsem si jednoho večera odskočila na koncert! :) Znáte skupinu "Zrní"? Protože pokud ne, tak se seznamte: www.zrni.cz! Je to nehorázně nakažlivá česká skupina a snad jediná česká skupina, od které jsem schopna poslouchat jejich alba pořád dokola. Všechny jejich skladby jsou ohromující, melodické, neoposlouchatelné... od jiných český interpretů se mi líbí pouze individuální písně, ale od nich můžu poslouchat vše! A když ještě máme všichni v hlavě ty letošní Vánoce - určitě si poslechněte jejich novou píseň JEŽÍŠEK :) ale samozřejmě, nejlepší jsou na "živo", protože oni umí udělat pravou koncertovou atmosféru :) :D


P.S.: V ten samý den byla o půlnoci premiéra druhého "Hobbita" a když jsem s kamarádem čekala na tramvaj, tak z jedné vylezli (skoro po čtyřech :D) dva alkoholem lízlí elfové, kteří mířili do kina :) Doteď mě mrzí, že jsem je nevyfotila, protože si s kostýmy dali neuvěřitelnou práci a moc jim to slušelo - a dali se s námi hned do řeči :D - Elfové vládnou světem! :D


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!