pondělí 24. února 2014

Jáhelná kaše

Tak jsem si udělala asi podruhé v životě jáhlovou kaši a musím přiznat, že je taková neobvyklá. Jsem zvyklá na ty moje rychlo-blemcavé ovesné kaše :D Ale chutnala mi! :) Jediné mínus je, že se jáhly musí spařovat horkou vodou a při mé "šikovnosti" jsem si krásně opařila prsty na levé ruce :D - naštěstí můj mozek zapnul a dal hned tu ruku pod ledovou vodu, jinak bych vám asi tady s opuchýřovanou levou rukou nic nenapsala :D - takže si neberte ze mě příklad (myslím s tím opařením, né s vařením jáhlové kaše :D - ta zase naopak za zkoušku stojí!) - recept mám ze současného časopisu Gurmet, který jsem sebrala mamince :D


Ingredience
  • 200 g jáhel (3x spařených horkou vodou)
  • rýžový nápoj (v poměru 1 díl jáhel : 4 dílům nápoje - já to brala od oka :D)
  • špetka soli
  • trocha mleté skořice
  • 3 lžíce agávového sirupu / medu
  • nastrouhaný kokos k podávání
  • mandle na ozdobení

Postup
Jáhly uvaříme v rýžovém nápoji se špetkou soli a se skořicí (stejně jako ovesnou kaši - dokud kaše nezhoustne). Vzniklou kaši dochutíme medem, kokosem a ozdobíme mandlemi.

3 komentáře:

  1. Dosladíme medem? Takže med je veganský?!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pampeliškový ano ;) prý jsou ještě další druhy, ale ty nemám vyzkoušené :)

      Vymazat
    2. Tyyjo,to slysim poprve. Dekuji!:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!