čtvrtek 20. února 2014

RitterSport - Hořká čokoláda s marcipánovou náplní

Po dlouhé době jsem dostala neodolatelnou chuť na marcipán, ale po zkoumání předražených tyčinek v DM jsem myslela, že mě chutě přejdou... ale v Kauflandu mě zachránili! Měli všechny RitterSportky za cca 16 korun! :) Před příchodem veganství jsem milovala RitterSportku s nugátovou náplní, která sice veg není, ale jsem ráda, že mám alespoň jiné druhy RitterSportek, které veg jsou :)


Složení: cukr, kakaová hmota, mandlová pasta (16%), kakaové máslo, invertní cukerný sirup, emulgátor: sojový lecitin, aroma (přírodní), zvlhčující látka: invertáza
Může obsahovat stopy arašídů, ostatních ořechů, pšenice a mléčných produktů.
Země původu: Německo
K dostání: KAUFLAND, INTERSPAR, BILLA a další, cca 28,50,- Kč / kus (hmotnost 100 g)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!