pátek 14. února 2014

JANUARY 2014 v kostce

Teď mám shrnout leden, ale už jsem skoro zapomněla, co jsem všechno prováděla :D v lednu mi začalo zkouškový období, které jsem úspěšně zvládla a nemusím žádný předmět opakovat :) Nejvíce jsem se bála kresby a malby. Samosebou na kresbu jsem šla dvakrát :D teda ne, že by mě krutě vyhodil, ale oznámkoval mi mou srdcervoucí práci na 2-3, ale píše 3 a pokud chci dvojku, ať přijdu ještě jednou. Napřed jsem chtěla s trojkou odejít a nikdy se nevracet :D ale učitel mi vynadal, že nejsem žádná bojovnice. Tak jsem mu přišla ukázat, že jsem. Sice si mě vůbec nepamatoval, že už jsem tam byla (o to více si vážím hodnocení, protože mi to nedal z milosti :)), ale dala jsem to za 2! Beru to jako můj životní úspěch :D (tento semestr byla figurální kresba a ta mi opravdu nejde :D). Zato v malbě jsme měla hned napoprvé za 1 (doteď nevím, jestli to tak opravdu je, my totiž nemáme papírové indexy, pouze elektronické... :D ). Byl to boj :D Mezitím jsem dostala od kamarádky k narozeninám dárek v podobě sušenek a perníčku ze zdravé výživy ! ♥ Strašně mě to překvapilo, nejsem zvyklá dostávat dárky od kamarádů, protože mám narozeniny hned po Vánocích a to oslava nepřipadá v úvahu, protože polovina leží u televize a druhá na horách... :/ Také jsem byla na jednom maturitním plese, z kterého si nepamatuji nic jiného než to, že jsem polila svého ex červeným vínem :D (pevně doufám, že ho už v životě neuvidím, protože bych si akorát přála mít po ruce sklenku s kyselinou sírovou - ano, jsem velice mírumilovná a přející osoba :D). No, raději budu končit, nebo si ještě budete myslet, že jsem psychopat..., což psychopati o sobě říkají, že nejsou psychopati... možná bude lepší přiznat barvu :D. Jinak, jak se probírám seznamem mých úkolů, zjistila jsem, že jsem skoro nic neudělala :/, možná bych se měla přestat válet :D Dobře, jdu už něco dělat, mějte se famfárově!


Dárek od mé nejmilejší (během zkouškového jsem se
nehorázně cpala sušenkami :D )

Zkouškové...

Čokoládovo-pomerančové muffiny na nervy :)

Nákup ve zdravé výživě :) hvězdičky jsou výborné,
akorát pro vegany je tam i med :/

Stádo muffinů :D

Banánový muffin s tofu čepičkou :)

Konečně americký týden v Lidlu!

Maminčiny sušenky :)

Čokoládové müsli placky! Ty zmizely raz dva :)

Fazolová polévka - receptu TU

Kočičí rukavice od babičky :D

Není nad to, když si v Levných knihách koupíte knihu
za 20 Kč!
"Dobré ráno, Harri" od Stephena Kelmana
a "Prokletí" od Chucka Palahniuka

Nový sprchový gel s vůní levandule z DM! :)
"Letošní první" jahody :D

A na závěr nesmíme zapomenout držet palce všem sportovcům na olympiádě v Soči! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!