úterý 1. července 2014

JUNE 2014 v kostce

V červnu nebyla žádná škola, ale stalo se tolik věcí, že to snad ani všechno nestihnu popsat. Objevila jsem v tom našem maloměstě asijský krámek, který jsem v Plzni zaboha nemohla najít! Takže těšte se, třeste se, bude domácí sushi! :D A to bych nebyla já, abych vás ochudila o fotografii, takže v červenci se na to vrhnu! :) A hned jako na zavolanou byl v Lidlu asijský týden, kde jsem si pořídila hlavně rýži na sushi a soba nudle! Jediné, co mě mrzí, je, že jsem zapomněla pořídit arašídový olej (na Kung Pao :( ), tak ho snad seženu jinde :) Ale tohle není moc aktuální, aktuální je, že teď je v Lidlu americký týden a jsou tam burákové másla!
Ale dost reklamy... I když jednu ještě udělat musím! Vyprosila jsem si recept od Markét.ky na mrkvové sušenky a hned jsem je musela samozřejmě vyzkoušet. A povedly se hned napoprvé (u mě je to opravdu úspěch :D) a jsou opravdu nehorázně žravé, nosím si je do práce jako zdroj energie :) Moc děkuji Markét za recept! Teď je doma budu péct neustále (baští je i tatínek, což JE opravdu úspěch!) :D

V červnu jsem byla s mými přáteli na Přimdě (jak já miluju hrady - zvlášť zříceniny!) a natáčela jsem tam video pro zápočet do školy (ne, video nezveřejním, ani-za-nic! :D). A pořídili jsme úžasné fotografie, možná se tady později objeví :) A s létem také začaly historické slavnosti všeho druhu a jedny byly také na chebském hradě, kde jsem si opět vyzkoušela lukostřelbu a zjistila, že mam tak slabé ručičky, že bych měla začít něco dělat :D (kliky-kliky-kliky a zase kliky!) - z této slavnosti určitě sepíšu článek!
Také jsem byla pozvána na transfúzní oddělení, že mají málo krve zrovna mého typu :D, slíbila jsem, že půjdu zase darovat krev, problém mi to nedělá - horší je, že mi zjistili chudokrevnost a mou krev nechtěli (to vstávání v 5 hodin ráno jim neodpustím!) - samozřejmě mi nasadili hned tablety se železem...
Musím začít jíst luštěniny ve velkém! Úkol číslo jedna na prázdniny...
To mi dost zkazilo plány s detoxem :/ Za měsíc uvidím, jestli se můj krevní obraz zlepšil :)
Ale teď něco veselejšího - můj pokoj už nesdílím sama, ale mám nového spolubydlícího! Křečíka! :) Na jméno se mě neptejte, jsem hrozná a neschopná mu nějaké vymyslet :D Dříve jsem chovala morčátka, ale s křečky nemám žádné zkušenosti a fascinuje mě, jak jsou aktivní! A že v tom kolečku opravdu pořád běhá :D Je to mazlík :D

PS: Ještě se chci na poslední chvíli omluvit všem mým oblíbeným blogerkám, na vaše blogy strašně ráda chodím, ale teď jsem neustále v práci a mám méně času :/ Tak se prosím nezlobte, já určitě si najdu čas napsat vám komentář, i když jsem doma večer vždycky groggy :D




Americké lívanečky podle Dewii :)

Začátek prázdnin bez ovocných knedlíků neexistuje!

Asijský týden v Lidlu :)

Čokoládová kaše! ♥

:D

Neuvěřitelná čumilka z okna :D

100 % ovocná zmrzlina :)

Ó, začne ze mě být sběratel :D

Jak se mlela postaru mouka? Dlouho :D

Carling, darling :D

Přimda :)

A zase Přimda :)

A po Přimdě vydatný oběd v Loving Hutu :)

Nákup v Ikee :)

Tohle podle doktora musím lupat každý den?

Kešu borůvkový koláč! Musím ho doladit,
rozpadal se korpus :D

Propadla jsem chuti cideru! :)

Dárek od rodičů za zkoušky! ♥

Fazolové brownies podle Dewii

Na balíkách...

Můj mazlík :D

Vydatná snídaně! Každý den tradiční kaše :)

Vegani se neživí trávou, ale senem :D

Moje první focaccia! Taky potřebuje doladit :D

Fazolová pomazánka s kaviárem z mořských řas :)

Špenátové smoothie :D

Domácí čokoládová zmrzlina :)

7 komentářů:

  1. Ta domácí čokoládová zmrzlina vypadá úplně božky (stejně jako brownies, borůvkový koláč a vlastně všechno! :D) A nerozhodnost nad jmény znám, měla jsem doma kočičáka cca dva dny, než se konečně nějak začal jmenovat..

    OdpovědětVymazat
  2. Ooo, skvělé fotky! Tolik chutného jídla pohromadě :) Ten kešu borůvkový koláč vypadá luxusně, doufám, že tady brzy bude recept :)
    Těším se na fotky tvého sushi :) Já ho také zkoušela doma dělat a celkem se povedlo, ale chuťově bylo určitě lepší od nějaké mistra :D Musím to ještě doladit :)
    Juuu, ta knížka! :) Doufám, že se s námi podělíš o pár receptů z ní :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fotka se senem pobavila a Křečík je úžasný! :D
    Těším se na články, které jsi zmínila, že kdyžtak sepíšeš :) .. a obdivuju tě s tou krví, mně stačí, když sestřička bere 2. ampulku a už se mi dělá mdlo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Téda ty sušenky vypadají parádně! a není vůbec zač ;) Jinak jsem teď také v práci, celý týden dvanáctky, tak jsem nestihla nic psát na blog, natož číst :/

    OdpovědětVymazat
  5. To jídlo vypadá všechno úžasně a hrozně chutně! Doufám, že na většinu tu přidáš recepty, obvzláště by mě zajímala ta čokoládová zmrzlina ;)
    Má babička má stejného křečka jako ty (je to džungarák, ne?) a pořídila si ho skoro před rokem a jméno pořád nemá ;D
    Jinak nevím, zda jsi zaznamenala tuto vegan akci ale bylo by fajn, kdyby ses přidala ;)
    https://www.facebook.com/events/650527928375207/?ref_newsfeed_story_type=regular

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!