středa 13. srpna 2014

JULY 2014 v kostce

V červenci jsem byla převážně v práci a volný jsem měla jen jeden víkend, ale ten stál za to! Byla jsem poprvé s kamarádkou na Fluff festu (článek brzy ;), a pak kamarádka přijela k nám, navštívili jsme historický jarmark na hradě Seeberg (kde jsme si pořídili fotku s bojovnicí / tanečnicí :D), a pak prohlídka Františkových Lázní a hlavně Aquafora :D Také během července jsem byla několikrát na borůvkách a upekla / uvařila několik dobrot, ale seznam borůvkových jídel mám ještě dost dlouhý a některé recepty musí počkat na příští rok, na čerstvé borůvky :) Potom jsem se rozhodla rozšířit svou knihovnu a očíhávám antikvariáty, ale zjistila jsem, že to nemám kam dávat :( - mám malý pokoj, plné poličky :D No nic...
Jinak bych chtěla na závěr doporučit seriál Hannibal (běží teď na Prima COOL) a Penny Dreadful :)
- na ty jsem koukala celý červenec :D, také jsem stihla zkouknout spoustu filmů (hodím je sem později :)

Jistě jste si všimli menší změny na blogu - dobrá, trochu větší změny :D Pohrála jsem si s designem, narcisticky jsem tam nacpala mou fotografii na posekaném poli :D Tak uvidíme, jestli se mi znechutí nebo ne, co na něj říkáte vy? :) Potom ještě jsem se pustila do čistky článků a začínám opakovat znovu své recepty a zkoušet, zda jsou pořád tak dobré, aby tady byl recept :D Jelikož fotím vše, co se mi povede i nepovede, začala jsem přidávat k receptům další fotografie, jak vypadá pokus druhý nebo třetí :) Tady jsou zatím ověřené:


Čerstvě utržené třešně :)


Borůvka živě :D

Nejoblíbenější varianta ovesné kaše!

Splásla jsem celé pole :D

Pořídili jsme si vaflovač a od té doby jsou vafle mým
favoritem číslo jedna k snídani!

A stejně jako vloni se zase ten mýval vyvaluje :)

Kam se hrabou květinové věnce z umělé hmoty!


Kynuté borůvkové knedlíky :)

Babiččin hafík :)

Příchod z práce s úsměvem na tváři :D


Ovocný lehký koláč, ale korpus se zase drobil :(

Domácí marmelády :)

Nákup v Levných Knihách
- rozšiřuji mou historickou knihovničku :D

Před letem na Fluff fest

Fluff fest z ptačí perspektivy :)

Cupcake na Fluffu! :)

Občas mám tupý výraz :D

Vysmáté na Fluffu :)

A ještě jeden cupcake na rozloučenou :)

Já vím, s jídle se hrát nemá :)

:)

Historický jarmark na hradě Seeberg :)

Břišní tanečnice :)

A fotka s úžasnou bojovnicí / tanečnicí :)


3 komentáře:

  1. Vaflovač jsme si taky pořídili, ale bohužel v něm dělali vafle jen jednou.. dopadlo to stejně jako s odšťavňovačem :/ :D čím to může být? (přitom ty vafle i džusy z toho byly výnorný :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Héj, tu knihu mám z LK též :D miluju ten obchod a vždy, když jdu kolem, tak neodolám a vlezu tam aspoň na čumendu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kynuté knedlíky a mýval jsou best! :D :-* Musíme na FLUFF za rok zase ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!