sobota 22. března 2014

Deluxe - Turrón z hořké čokolády

aneb španělská cukrovinka s mandlemi...
Tak na tento "nugát" jsem přišla díky facebookové skupině "Veganské jídlo v ČR/SR obchodech" (tuto skupinu všem doporučuji, občas se tam objeví výrobky, které byste jen tak neobjevili a upozorňují i na slevy v obchodech :). A pokud vám chybí čokoládové tyčinky plněné nugátem, tak je tohle přesně pro Vás! Ale nesmíte to sníst najednou, protože je toho přece jen 300 g a nehorázně syté. Takže si to raději nakouskujte a schovejte :D. Najdete ho v Lidlu a mám pocit, že by tam měl být pořád, a nejen když je akce, ale jistá si vůbec nejsem :D. Pokud to zjistíte dřív než já, dejte prosím vědět! :)


Složení: cukr, 30% jádra mandlí, kakaová hmota, slunečnicový olej, lískoořechová hmota, mletá jádra mandlí, kakaové máslo, emulgátor: sójový lecitin, aroma - obsah kakaové sušiny v čokoládě 21%
Může obsahovat stopy lepku a výrobků z mléka. 
K dostání: LIDL, 54,90,- Kč / kus (hmotnost 300 g)


1 komentář:

  1. Tuhle slast jsem dostala jednou od kamarádky a fakt mě potěšila, je to vynikající věc, kdybych mohla, sním jí na posezení, sice je sytá, ale táák dobrá,, težce se mi od ní odtráhavaly prsty:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!