sobota 8. března 2014

FEBRUARY 2014 v kostce

Á, tak únor už je dávno pryč, přišel březen a jaro nikde :D Zato mi začala opět škola, kde mě celkem baví jen 3 předměty - a to znaková řeč, psychologie práce a figurální kresba pro nevýtvarníky :D (to je předmět na ústavu umění :D předtím jsem měla hodiny jen na pajdě a netroufám si zapsat na ústavu něco vyššího, protože mam pocit, že kreslit opravdu pořád neumím - teď na poslední hodině mě opět učili vizování špejlí :D pořád mám, co dohánět a doufám, že v březnu konečně nakreslím něco, co bude stát za zveřejnění :D ). Znaková řeč mě strašně moc baví a ne jen kvůli tomu, že k zápočtu stačí chodit pouze na hodiny :D ale taky na to máme pohodového učitele a ukazuje nám znaky na slova, které chceme - takže se učíme, jak se ukáže "hospoda", "rum", "smrdí" apod. :D samozřejmě nějaké aktuálně zamilované nanynky si řeknou o to, jak se ukáže "láska", "milovat", "rande" - tak to většinou musím přetrpět :D. A psychologie práce je nejlepší, tam se vždycky dozvím něco nového, většinou to, že v té práci to zrovna nebude žádný med :D. Pak mam problém s bakalářkou, protože téma sice mám vysněné, ale nevím vůbec u koho to mám psát :/ tak to budu muset rychle zařídit :D zvlášť, když lidi okolo mě začali tu bakalářku i psát (sice nevím proč ve druhém ročníku vejšky, když mají na to celý třeťák, ale šprty pilné lidi opravdu nikdy nepochopím :D ).

A mam také skvělou novinu, konečně jsem se dohrabala na piercing :D a je to přece jen medusa, kterou jsem si přála, i když mě kamarádi od toho odrazovali a radili ať si to píchnu jinam. A nakonec mě dorazil i tatér, který se zeptal, jestli si myslím, že mi to bude slušet - to už jsem málem zkolabovala, ale na truc jsem si to tam prostě nechala píchnout! A vůbec nelituji! Sice důchodci na mě civí jako na drogového dealera a  malé děti zase toužebně zírají (předpokládám, že to mají od rodičů zakázané :D ). Možná sepíši článek, jak se starat o první piercing, zvlášť když si ho necháte dát do pusy jako já :D

A pokud ujíždíte na historických seriálech, musím Vám doporučit VIKINGS! Teď vysílají druhou sérii :)


První pokus o kresbu tužkou, ale nepovedený...
než začalo zase vyučování :)

Poprvé jsem vyzkoušela čtečku knih!
Vypůjčená od maminky :D

Maminčino rizoto s tofu :)

První zkouška čokoládových cupcaků

Pořádná dávka palačinek!

První fazolové hamburgery! Kam se hrabe mekáč :D

Nugát z Lidlu! :)

Další pokus o nadýchanou bábovku - neúspěšný :D

Diář na rok 2014 :) se sovičkama :D

Kradu recepty z naší zdravé výživy :D

Maminčiny mrkvové bochánky

Medovník pro kamarádku k narozeninám
s půl ročním zpožděním :D

Když říkáte kamarádům, že tvrdý alkohol (zvláště rum!) nesnesete
a ať vám ho nekupujou a stejně vás neposlechnou :D

Když pošlete kamarádku nakoupit rajčata a vrátí se
s exotickým mixem za 70, - Kč :D
holt mě nebere jako chudýho studenta :D

Když vám maminka koupí tričko :D

Uvařily jsme si s kamarádku penisové těstoviny do salátu
a zjistily jsme, že ty obarvené jsou obarvené
pálivou paprikou :D to jsme nevymyslely :D

Koupila jsem si nový batoh do školy!
A vnitřek je zářivě fosforový ♥

Kdo umí, umí nakupovat :D

Latte s rostlinnou smetanou u nás ve škole!
Ale v automatu :/ :D

Ještě nezahojený :))
a té suché pusy a chlupů si nevšímejte :D

10 komentářů:

  1. No, psala jsem komentář, už nevím, co všechno jsem tam napsala a hned na to mi vypadl celý noťas, takže netuším, jestli se to poslalo nebo ne. :D:D

    Takže to asi shrnu :D ... Kreslí moc pěkně! :D Cvik dokáže divy. :D Piercing vypadá podle mě dobře, i když jsem ho na takovém místě snad ještě neviděla. Diář mám se sovičkama stejný a je božouší a poslední: Těstoviny jsou vášnivé se vším všudy. :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D něco se mi poslalo, ale ne celé, tak jsem hodila sem ten shrnující :D Já právě piercing uprostřed nad pusou viděla u hodně lidí - na netu na Galapril a Dewii a pak jsem zjistila, že ho má i moje spolužačka z gymplu :D - takže nejsem zas tak originální -_- ale spokojená jsem! :D Ju, diář je opravdu úžasný, poslední dobou se mi sovičky pořád zamlouvají :D nešlo odolat :D a kreslím, jak jen můžu, ale pořád nejsem spokojená s výsledkem :D snad do budoucna sem dám nějaké náčrty, co budou stát za to :)

      Vymazat
  2. páči sa mi výraz v tvári tej baby, taký... že to je naozaj výraz, nie všelijaké tie patoky, čo sa občas podaria :D ako si robila ten hamburger? a vikings mi už odporúčal aj bratranec, možno raz, možno cez letné prázdniny... (A)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Fazolové burgery jsou z kuchařky "Veg mňamky nejen pro vegan(k)y":

      2 hrnky uvařených černých fazolí (já měla barevné adzuki)
      1 hrnek kukuřičné strouhanky
      1/2 hrnku nadrobno nakrájené červené cibule
      1 stroužek česneku, nasekaný na drobno
      2 lžičky mleté papriky
      2 lžičky mletého kmínu
      sůl, pepř
      1/4 hrnku kečupu
      1 lžíce sojové omáčky
      rostlinný olej

      Osmažíme si cibuli a česnek, vmícháme mletou papriku a kmín, sůl a pepř - znovu orestujeme, v mixérem rozmixujeme polovinu fazolí - přidáme k cibuli a česneku (které jsme už odstavily z plotýnky) a do toho dáme také ty nerozmixované, přidáme strouhanku, keču a sójovou omáčku a všechno promícháme - vypracujeme těsto a tvarujeme koule, které rozplácneme na placky - smažíme na oleji 5 minut z každé strany a hotovo :)
      Housky jsou podle:
      http://fitfoodmanic.blogspot.cz/2014/02/veganske-burgery-s-hranolkami.html

      Vymazat
  3. Tento týden vypadalo počasí už celkem nadějně, odpoledne krásně svítilo sluníčko, ovšem dneska se to zase celé pokazilo. Pierc je podle mě super. :) Já sama jsem nad Medusou uvažovala, ale nakonec mám ve rtu (překecela jsem rodiče k šestnáctinám:D) a nejraději bych chtěla další. :D ^^

    OdpovědětVymazat
  4. na vikingy se teprv chystám .)) a ta kresba je náhodou moc pěkná, jak píše Eli, líbí se mi ten výraz .)

    OdpovědětVymazat
  5. to je fajn, že máte takovýho učitele :D :)
    s těmi burgery jsi mě dostala! vypadá úžasně! a ty těstoviny :D :D paráda
    jinak můžu se zeptat, odkud máš to tričko? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko mi maminka sehnala v Levných Knihách za 49,- Kč :D Není sice moc kvalitní, ale za tu srandu to stojí :D

      Vymazat
  6. tričko a medusa sú úžasné :)
    a opýtam sa, všetky jedlá sú vegan? trošku ma to zarazilo pri tom burgri

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všechny :) ty burgery zmátly i všechny masožravce, ale jakmile se do něj zakousneš, tak hned poznáš, že je z fazolí :) recept jsem psala tady o pár komentářů výše :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!