pondělí 14. dubna 2014

Borůvkové smoothie

Dlouho jsem chtěla si udělat domácí smoothie a čekání na čerstvé ovoce mě už omrzelo, tak jsem zahrabošila v našem mrazáku a našla borůvky z léta :3 (no, dobře, spíš mi o nich řekla maminka a pak až jsem je našla :D). Recept jsem si vybrala podle obrázku TADY :D. Akorát jsem byla tak nedočkavá, že jsem tam dala ještě ne moc zralé banány, takže jsem si to musela drobet přisladit agáve sirupem, ale s poctivě zralými banány to nebude potřeba :)


Ingredience (cca 2 sklenice)
  • 2 hrsti mražených borůvek
  • 2 zralé banány
  • 250 ml rostlinného mléka (použila jsem domácí makové = RAW)
  • podle potřeby pár kapek agávového sirupu

Postup
Necháme povolit trochu borůvky z mrazáku. Nakrájíme banány na kolečka a spolu s borůvkami vložíme do mixéru, zalijeme mlékem a důkladně rozmixujeme.

3 komentáře:

Děkuji za každý komentář!