čtvrtek 3. dubna 2014

MARCH 2014 v kostce

Konečně duben! Svítí sluníčko, které vyvolává pozitivní náladu a všechno mi připadá fajn :D. Piercing se mi krásně zahojil a jsem na něj pyšná! :D Začala jsem i pravidelně chodit na zumbu a zjistila jsem, že mám totálně zkrácený šlachy :D (asi budu muset začít něco dělat :D). Začíná mě bavit čím dál tím více péct a vařit, začala jsem si hledat pravé italské recepty, a pak se chci vrhnout na francouzskou kuchyni! Né, že bych ze sebe chtěla dělat odborníka, ale ve spoustu světových kuchyních se najde nějaký ten veganský recept a to hledání mě děsně baví! :) Pak jsem se rozhodla, že se před každým hradem, zámkem či jiným zajímavým sídlem v ČR vyfotím - myslím, že to mam jako celoživotní projekt :D - a hned jsem začala návštěvou zříceniny hradu v Liticích u Plzně (teda ona tam je už jenom zeď, ale i tak mam fotku! :D). No, a tohle všechno dělám místo toho, abych si sháněla materiály na bakalářku :D. A když už jsme u té školy, tak na figurální kresbě dostávám domácí úkoly - první bylo namalovat vlastní oko v životní velikost a dostala jsem z něj hned napoprvé 11 bodů z 12! A to 9 bodů už je za profesionální kresbu! To mi zvedlo sebevědomí, :D ale hned nato jsem zátiší musela kreslit na 3x než jsem z toho dostala 9 bodů (protože dokud nedostaneme z úkolu alespoň 9 bodů, tak to budeme furt kreslit dokolečka :D) a můj nos taky na 3x :D Teď mam úkol rty, tak snad se s nimi nebudu tak moc trápit :) jinak kresba celé postavy mi pořád dělá potíže a navíc teď naposled jsem z hodiny utekla, protože jsme měli ležící postavu a ty proporce těla jsem prostě nedávala a psychicky to nevydržela :D Neměla jsem vůbec den :D 

Musím se také pochlubit tatínkovým výrobkem! Levitující knihovnou (spíše knihovničkou :D)! Viděla jsem to na netu a strašně moc si to přála, ale nikde se to nedalo zakoupit, tak mi to tatínek vyrobil! :)) Je božská! A navíc k nám přibude další člen rodiny! Křeček! Sice jsem žadonila pořád o králíka nebo potkana a rodiče to už nevydrželi a svolili mi teda křečka :D Pořídím si ho však až na letní prázdniny, abych se o něj mohla pořádně starat - táta mi vyhrožoval, že ho mám mít na koleji, ale to by mi ho tady přes víkend nikdo asi nenakrmil :( Takže je ze mě teď plánovač a pořád hledám, jaký obydlí mu koupím apod. Těším se na něj, na pašáka! :) A teď ještě pár fotek z března :)


Selfie fotka ještě z Vánoc :D úžasné, jak se snažím
schovat čumák za ten mobil :D

Falafel od spolužáka

Takhle si kuchtím na koleji :D

Maminka na svůj svátek udělala veganský brownies
 s kokosovo-malinovým krémem ♥

Můj dárek pro maminku :D

To je to slavné oko za 11 bodů! :D

Veganské lasagne ♥

Na koleji jsme dělaly s holkama oříškové muffiny...

... a čokoládové taky! :))

Tohle nám vyrostlo na zahradě :D

Naše stoletá kočka :)

Umím i horší výrazy...

Zátiší č. 3

Náušnice od kamarádky! :)

Má levitující knihovna :) vím, že to vypadá jako otočená
fotka, ale opravdu jsou takhle na zdi! Napíši i o tom článek :D

Banánovo-borůvkové smoothie 

Zřícenina v Liticích a já jsem ten růžový flek :D

Knížky od rodičů! Životopis Audrey je z antikvariátu
a Písečníci od G. R. R. Martina (autor Her o trůny)
 jsou z Levných Knih

Musela jsem si je koupit! A teď máme s mámou stejný :D

Vynikající pesto z černých oliv!

Datlové kuličky :3

"paříme s mamkou a friscem" :D

Slané úžasné muffiny podle Dewii!


4 komentáře:

  1. právě jsem se zamilovala do Tvého blogu ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji, takové komentáře se krásně čtou :)

      Vymazat
  2. Achjo, jak ja bych si dala všechno to jídlo! A.místo toho sedím ve škole a mám hlad :/:D A kresba oka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) poslední dobou pořád fotím jídlo :D asi bych to měla omezit, už tim dělam chutě i sobě :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!