sobota 12. dubna 2014

Levitující knihovna

Sice toto dávám do rubriky "Udělej si sám", ale popravdě trochu mlžím, tuto knihovnu jsem si  nevyrobila sama, ale vděčím za ni svému tatínkovi. ♥ Po internetu kolovaly různé články o "levitující knihovně" (například TADY) a mě to úplně fascinovalo a chtěla si ji domů pořídit také. ALE prý se dá koupit v Ikee nebo v Tchibu, kde to měly vyprodané. Smutně jsem to ukazovala rodičům a táta odešel do své dílničky a vyrobil mi ten kouzelný stojánek, který nejde vidět! Sice unese maximálně 4 knížky, ale na používání jako nočního stolku na odkládání knih bohatě vystačí! Mám ho nad postelí :)






Myslím, že je to úžasný nápad, který se zakládá pouze na stojánku, kam se vloží kniha a jen spodní desku zachytí drobné háčky dole, aby neodpadávaly - názorná ukázka na fotkách ↓



3 komentáře:

  1. Super napad, ale prosim hlavne mi prozrad, odkud mas tu knihu E.A.Poea a jake v ni jsou ilustrace. Hrozne dlouho podobnou verzi shanim, neb Poe je muj nejoblibenejsi autor na svete. Diky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Edgar Allan Poe - Povídky mám z Levných knih! Stáli asi 150 Kč, takže to by byl hřích tam tuhle knížku nechat :) a ilustrace má na svědomí Harry Clarke :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář!