pondělí 14. dubna 2014

SPAR - Lískooříšková pomazánka s kakaem

Dlouho jsem hledala nějakou čoko-pomazánku na způsob nutelly a našla. Sice chuť není zas tak podobná, jdou cítit hodně lískáče a hlavně to množství cukru a navíc obsahuje palmový olej :/ (já se ho snažím pouze omezovat, ale úplně ho vynechat zatím nedokážu - navíc jsem vůbec nepochopila, proč tam je v té pomazánky řepkový a k tomu palmový (?)). O palmovém oleji si zatím jen nastudovávám informace (stejně tak také o medu, který baštím jen, když jsem nemocná...) a snad přijde i na nějaké články, ale hlavně musím přesvědčit sama sebe :) Zpátky k pomazánce, která je z Intersparu a také jejich značku a bohužel se domnívám, že brzy Interspary v ČR končí, protože je koupila jiná firma, takže pokud ji chcete ještě na poslední chvíli vyzkoušet, tak si pro ni doběhněte! :) Jinak bych se chtěla zeptat, jestli nemáte tipy na kakaové/čokoládovo-oříškové pomazánky bez palmáče? :)


Složení: cukr, řepkový olej, PALMOVÝ OLEJ, kakao se sníženým obsahem tuku 6% hm., maltodextrin, mletá jádra lískových ořechů 2% hm., emulgáor: sójový lecitin, jedlá sůl, aroma
Může obsahovat stopy mléka (laktózy) a jiných ořechů.
K dostání: INTERSPAR, 39,90,- Kč / kus (hmotnost 400 g)

4 komentáře:

  1. Mám doma tuhle> http://www.lifefood.cz/cokoladovy-sen.html, konzistence je trochu jiná, ale chuť dokonalá. A ještě k tomu raw. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Ti mockrát za super komentář, moc mě potěšil a zároveň pomohl :) Veganství je super, člověk objevuje úplně nové věci a potraviny :D..akorát tedy uznávám, že začátky jsou šíleně těžké, strašně mi chybí jogurt :D

    OdpovědětVymazat
  3. No takové věci já zrovna nejím, jsem jedna z mála, co si na nutelle jednoduše nepochutná :D, takže ti těžko pomůžu. Je to bída, já vím. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!