sobota 14. června 2014

Alpro - Mandlový nápoj obohacený vápníkem a vitamíny

První oříškové mléko jsem si koupila od značky Alpro než jsem vyzkoušela domácí mandlové. Samozřejmě není tak dobré jako domácí, ale pro začátečníky je jednoznačně nejlepší, pokud jste zvyklí na pití kravského mléka - mandlové je o dost chutnější! Sice to není levná záležitost, já ho kupuji jen akci, finančně (ani chuťově) se domácímu nic nevyrovná :), zato tohle kupované "mléko" je obohaceno o řadu vitamínů :)


Složení: pitná voda, cukr, mandle (2%), fosforečnan vápenatý, jedlá mořská sůl, stabilizátory (karubin, guma gellan), emulgátor (slunečnicový lecitin), vitamíny (riboflavin (B2), B12, E, D2)
Obsahuje mandle. Může obsahovat stopy jiných skořápkových plodů.
K dostání: TESCO 69,90,- Kč / kus (objem 1 l)



2 komentáře:

  1. Tohle jsem ještě nezkoušela, i když jsem se po tom párkrát v obchodě podívala a přemýšlela o koupi. Ale domácí mandlové mléko je výborné :) Zrovna včera jsem ho vyráběla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když budu při penězích a při chuti, vím po čem sáhnout. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!