čtvrtek 5. června 2014

MAY 2014 v kostce

Květen je konečně za mnou a mám ve škole hotovo. Teda skoro hotovo :D ještě musím odevzdat natočené video, ale to už mám spíše pro zábavu :) Zkoušky jsem si, co nejdříve, odbila, i když ne zrovna za pěkné známky :D a tak jsem měla na konci května už volno :) navíc jsem stihla si zadat i bakalářku, na které bych chtěla začít pracovat, už jsem si stihla i "napůjčovat" knížky, ale první, co musím udělat, je vyfotit si všechny kříže v naší lokalitě, než zarostou trávou :D Takže jsem teď doma a začala jsem chodit hned do práce (pracuji v restauraci jako servírka), po Plzni se mi stýskat asi moc nebude (přece jsou to jen 4 měsíce prázdnin :), ale po kamarádech hodně, zvlášť po těch dvou ;) Snad se přes léto sejdeme. Mimo školy jsem stihla navštívit několikrát plzeňskou pobočku Loving Hut, kde miluji samoobslužný pult, kde si vyberu cokoliv mě napadne :) a ještě ty dortíky! Za ty jejich recepty bych vraždila! :D Potom jsem také stihla s maminkou navštívit Apetit festival 2014 v Plzni, kde byl mimo jiné i sám velký mistr Pohlreich a spoustu soutěžních restaurací, kde moc veganských jídel na výběr nebylo, pouze jsem si dala sushi s avokádem, ale bylo výborné :) Tato akce se kryla s Restaurant Day v Praze, což jsem se stejnak dozvěděla až potom, ale příští rok snad i tam zavítám a budu se modlit, aby tam opět byly tyhle holčiny :) - tento víkend zkusím zaexperimentovat a vytvořit nádivkové muffiny s tempehem z této akce :), protože vypadají naprosto božsky! A navíc ingredience mám doma, takže už se jen do toho pustit :)

Co se týče blogu, tak jsem zveřejnila i rozcestník obecně o veganství, kde si můžete prohlédnout názvy budoucích článků, které mám rozepsané a snad během léta zveřejním :) a teď za červen se budu snažit sem dát, co nejvíce receptů, které mám už vyzkoušené a o které vás nemůžu ošidit :) Tak teď bude na blogu asi každý den nějaký ten recept :D Omlouvám se, jestli vás přehltím :D





Kamarádka si na mě vzpomněla a koupila mi v akci avokádo
♥ - začínám být velkej avokádovej žrout :D

Čerstvé tofu a už nechci jiné!

Menu restaurace Satyr na Apetit festivalu

Sushi s avokádem a mé amatérské držení hůlek :D

A taky amatérské ukusování

Sójové latte na zpáteční cestu do vlaku (vypila jsem ho dřív,
než jsem došla na nádraží :D)

Tofucake

Téma mé bakalářky :)

Maminčin rebarborový koláč

Poprvé jsem ochutnala chřest

Koláč nebo dortík z Loving Hutu
- pro recept bych vraždila! :D

Ta nejlepší mléčná čokoláda' Z rýžového mléka,
třtinového cukru a bez sojového nebo jiného lecitinu :)
a ten obal ♥

Nejkrásnější plyšové prase, které mi přivezla kámoška z Ikey!

A zase jsem byla v Levných Knihách
a opět jsem neodešla bez knih :D

Český den proti rakovině 2014

8 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsem objevila další veganku, která nepřidává jen recepty, ale píše i o sobě a dění kolem x) Všimla jsem si, že sis taky koupila knížku 'Ve zvířecí rodině'. Četla's jí už? Pokud ne, musím říct, že je vážně dobře napsaná a dozvíš se věci, ktere bys třeba ani netušila x)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O sobě bych mohla psát pořád, ale mám pocit, že by to nikdo za chvíli nečetl :D A knížku jsem ještě nečetla, ale mám rozečtenou "Když sloni pláčou" od stejného autora a moc se mi líbí, proto jsem si hned koupila další :D :)

      Vymazat
  2. Přesně ten samý dortík z lovinhg hutu jsem měla a taky bych pro něj udělala hodně...hooodně!! :D Stejně tak jako pro ty jejich skvělé rolky, nebo sojové maso v kokosovém mléku <3
    To je super, že už máš téměř prázdniny, užívej zaslouženého odpočinku! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rolky taky miluju :) a sójové maso v kokosovém mléce? :O Tak to musím ještě ochutnat! :) Děkuji za tip! :)

      Vymazat
  3. Gratuluji ke zkouškám, užij si prázdniny, jak nejvíc to jde, ale vidím, že už teď na ně máš dobře naběhnuté. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ještě nenašla odvahu chřest zkusit, pamatuji si ho z dětství, kdy ho dávali na pizzu a já ho s odporem dávala pryč :D možná bych mu měla zkusit dát šanci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten koláček vypadá úúžasně, na Lonig Hut jsem slyšela docela chálu - asi nejvyšší čas tam také zavítat. A čokoládky Vivani, měla jsem kvůli ceně tyhle jen jednou, byl to jiný druh, ale hrozitánsky dobré =)
    No a stejnou máme i kytičku proti rakovině :P
    Fotky jsou super, hlavně ten čuňas :D
    Lucka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!