čtvrtek 19. června 2014

Robi řízky v kukuřičné strouhance s bramborovou kaší

Ano, je to strašné, ale napodobuji masitou stravu - odsoudí mě za to vegani (spíše ti radikální) i masožravci. Ale já měla takovou chuť na řízek a zvědavá jako opice jsem byla i na robi maso :) A byla jsem opravdu překvapená, robi maso vypadá jako maso a hlavně chutná jako maso (a to je výrobek ze směsi obilných bílkovin - neobsahuje tuk, cholesterol a má nízký obsah sacharidů - je často doporučováno při držení diety, když chtějí lidé zhubnout), ráda ho zařadím občas do svého jídelníčku (jenom to balení bych chtěla po méně kusech - 7 oválků = řízků je na mě docela dost :), lezlo mi to pak i ušima :D a jako přílohu jsem si udělala svou oblíbenou bramborovou kaši s čerstvou petrželkou :)


Ingredience
  • 1 balení robi oválků
  • rostlinný olej na smažení
  • 5 uvařených nakrájených brambor bez šlupky (typ B) v osolené vodě (15 - 20 minut)
  • 1/4 hrnku rostlinného mléka
  • 1 lžíce rostlinného margarínu
  • nasekaná čerstvá petrželka
trojobal
  • hladká špaldová mouka
  • sójová mouka rozmíchaná s vodou
  • kukuřičná strouhanka (můžete si udělat domácí z cornflaků)

Postup
Připravíme si trojobal - do 3 hlubokých talířů - hladkou mouku, sójovou mouku smíchanou s vodou, aby to co nejlépe lepilo a kukuřičnou strouhanku. Robi oválky nemusíme nijak připravovat (je to polotovar), rovnou je obalíme v trojobalu (napřed v mouce, pak ve směsi ze sójové mouky a nakonec ve strouhance) a zprudka osmažíme dozlatova na pánvi, kde jsme si rozpálili rostlinný olej. Uvařené brambory zalijeme mlékem a přidáme lžíci margarínu - rozšťoucháme na kaši nebo použijeme mixér, poté vmícháme nasekanou petrželku.



1 komentář:

  1. Zkus z robi tatarák, delikatesa :) Jinak ses pěkně rozjela s receptíky :) a vůbec, děláš mi chutě! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!