středa 4. června 2014

Dýňové gnocchi se žampionovou omáčkou

O dýňových "ňokách" jsem už dlouho snila a tak jsem je zkusila po svém. Kupodivu se docela povedly :) a s čím jiným by ladily lépe než s houbovou nebo čistě žampionovou omáčkou? 
P.S. Tento recept jsem dělala už dávno (jen recept jsem nedala pořád na blog :D) a je zcela jednoduchý, je potřeba jen několik málo surovin. Tak pokud se odhodláte ho vyzkoušet, snad vám bude chutnat :)


Ingredience
  • 400 g pečené nebo vařené dýně, rozmixovaná na pyré
  • 100 g krupice
  • 100 g polohrubé mouky + podle potřeby
  • sůl podle chuti
omáčka
  • 1 krabička žampionů, nakrájené na plátky
  • lžíce olivového oleje
  • 250 ml ovesné smetany nebo jiné rostlinné
  • sůl a pepř až na hotovou omáčku

Postup
Dýňové pyré smícháme s krupicí, moukou a špetkou soli - vytvarujeme kuličky nebo oválky a dáme vařit do vroucí vody na 10 minut. V kastrůlku rozehřejeme olej a přidáme žampiony, ty pustí vodu. Dusíme je až voda nezmizí a lehce osmažíme do změknutí. Poté přidáme ovesnou smetanu a ještě chvíli vaříme. Gnocchi podáváme polévané omáčkou a vychutnáváme :)


2 komentáře:

  1. Haha, máme asi hodně podobné chuťe a touhy :D
    Já osobně miluji jakékoliv noky- houbové, dýňové i klasiku bramborové. Ty Tvoje vypadají dokonale, zvlášť s omáčkou aaach <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají skvěle a líbí se mi i jejich barvička :) o dýňových jsem ještě neslyšela, musejí být výborné:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!