úterý 17. června 2014

Hrachová kaše s vegepárkem

Jsem milovník kaší, jak sladkých, tak slaných - i když doteď jsem jako slanou znala jen bramborovou :D ale neodolala jsem hrachové kaši, kterou jsem viděla u Dewii i u Aničky a šla jsem do ní! A výsledek? Strašně mi zachutnala :) dala sem si ji s vegepárkem z DM (kde si koupíte jeden sympatický párek za 30,- Kč - ale na mě je dost pikantní :)) a dala bych si ji i s kyselou okurkou, ovšem pokud bychom ji doma měli :D


Ingredience (2 velké porce nebo 3 malé)
  • 250 g žlutého půleného hrachu
  • 2 bobkové listy
  • několik kuliček nového koření a černého pepře
  • 1 stroužek česneku, lisovaného
  • 1 lžička majoránky nebo dobromyslu / oregana 
  • sůl podle chutí
  • opečená cibulka k podávání
  • 1 uvařený veganský párek jako příloha :D

Postup
Den předem si namočíme hrách do vody a necháme přes noc nabobtnat. Druhý den vyměníme vodu a dáme vařit s bobkovými listy a s kuličkami nového koření a černého pepře (sůl ne!) - vaříme cca 40 - 50 minut doměkka. Po uvaření vyjmeme bobkové listy a kuličky nového koření a pepře (pokud pepř nenajdeme, nevadí, rozmixujeme ho :D). Slijeme většinu vody a rozmixujeme hrách. Poté zamícháme prolisovaný česnek, majoránku / oregano a sůl. Kaši podáváme posypanou s opečenou cibulkou, s kyselou okurkou a případně s veganským uvařeným párkem :)



1 komentář:

Děkuji za každý komentář!